ماشین‌سازان فاتح دربی تبریز شدند

تیم ماشین‌سازی از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال تیم همشهری خود تراکتور را ۲ بر صفر شکست داد تا با اختلاف یک امتیاز به رده هشتم جدول صعود کند.

به گزارش ایرنا، دربی تبریز بین تیم های ماشین سازی و تراکتور عصر دوشنبه از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه و با حضور نزدیک به ۱۵۰۰ تماشاگر در ورزشگاه بنیان دیزل انجام گرفت. 

نیمه نخست این دیدار شاگردان رسول خطیبی با ارایه یک بازی با برنامه در چندین صحنه موقعیت سازی کردند که نهایتا دقیقه ۳۹ بازی شاهین توکلی سانت سامان نریمان جهان را با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

در ادامه تیم تراکتور برای جبران این نتیجه تلاش کرد، ولی نتوانست بازی را به تساوی بکشاند و نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود ماشین سازان خاتمه یافت.

نیمه دوم شاگردان شیخ لاری برای جبران نتیجه تاکتیک هجومی را سرلوحه کار قرار دادند، ولی این بار نیز سبزقباها توسط احمد زنده روح در دقیقه ۵۴ گل دوم تیمش را بدست آوردند.

در طول بازی میلاد نوری دقیقه ۵۵ با سید محمد خرم الحسینی، علی آل کثیر دقیقه ۷۵ با علیرضا مصطفایی برای ماشین سازان و لوپز دقیقه ۶۰ با رضا شکاری، سید اشکان دژاگه دقیقه ۶۱ با سوگیتا و مهدی تیکدری دقیقه ۷۲ با میمبلا برای تراکتور تعویض شدند.

همچنین اکبر ایمانی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی از سرخ پوشان و حامد لک، شاهین توکلی، عزیز معبودی از سبز قبا ها کارت زرد گرفتند.

از حواشی بازی می توان به شعار های هواداران تیم تراکتور خطاب به بازیکنان تیم شان و مدیرعامل باشگاه که از بازی تیم محبوبشان راضی نبودند، اشاره کرد.

همچنین تشویق رسول خطیبی توسط همه هواداران حاضر در ورزشگاه و قطعی ۲ بار برق ورزشگاه به مدت هفت دقیقه از حواشی دیگر این بازی بود.

تیم ماشین سازی با برد در دربی امروز و با ۱۹ امتیاز به رده هشتم صعود کرد و تیم تراکتو با ۱۸ امتیاز به رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس سقوط کرد. 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا