دیدار مدیر عامل شرکت گاز استان با خانواده معزز شهدا

خبرگزاری ارک: در سفر کاری مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از ناحیه گاز شبستر و همزمان با هفتم تیر ماه سالروز شهادت آیت ا… بهشتی و یاران با وفایش از خانواده های معزز شهیدان تقی طلوعی ، رحمان اولاد و علی نجاری دیدار بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز استان در این دیدار با بیان اینکه ما مدیون ایثارگری های شهدا هستیم گفت : با گذشت زمان و فاصله گرفتن از دوران 8 سال دفاع مقدس و پیش آمد های کنونی کشورهای منطقه به این امر بیشتر واقف می شویم که امنیت امروز ما به برکت خون شهدا و مرهون جانفشانی شهداست که باید قدردان آن باشیم .

ولی اله دینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی 7 تیر بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و ادامه راه آنان تاکید کرد و افزود : ما باید همیشه قدردان خانواده شهدا باشیم و آنان را فراموش نکنیم . مهندس دینی در پایان این دیدارها با اهدای لوح سپاس و هدیه از همسر شهید والا مقام علی نجاری و فرزندان شهیدان والامقام  تقی طلوعی و رحمان اولاد  قدردانی کردند .

گفتنی است شهیدان تقی طلوعی و علی نجاری در سال 1365 در عملیات کربلای 5 و شهید رحمان اولاد در سال 1362  به درجه رفیع شهادت نائل آمدند .  شایان ذکر است در این دیدار هیئت رئیسه ،  اعضای شورای فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ،  مدیرعامل شرکت گاز استان را همراهی می کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا