مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: چابک سازی سازمانی با واگذاری خدمات به مراکز پیشخوان دولت

Picture 139

سرویس خبری روزنامه ارک: از سلسله سفرهای شهرستانی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و هیئت رئیسه شرکت گاز از نواحی گاز سراب و بستان آباد بازدید و با فرمانداران این شهرها دیدار به عمل آورند.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در دیدار با فرمانداران شهرهای سراب و بستان آباد ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت فرمانداران در اجرای طرح‌های گازرسانی اعلام نمود:  شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به‌عنوان یک شرکت خدمات رسان آماده ارائه خدمات سهل‌الوصول به مشترکین گاز طبیعی می‌باشد.   ولی اله دینی با اشاره  به برودت هوا و زمستان‌های سرد شهرهای سراب و بستان‌آباد افزود: با تمهیدات انجام گرفته و  آمادگی کامل نیروهای عملیاتی و امدادی خوشبختانه هیچگونه مشکلی در تأمین گاز طبیعی شهرهای مذکور در زمستان سال گذشته نداشتیم.

وی در دیدار با  همکاران خدوم ادارات گاز سراب و بستان آباد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی آنان در سال گذشته بر نگهداری و نگهداشت شبکه های گاز، کنترل هزینه‌ها و  ارائه خدمات به مردم به عنوان ولی نعمتان تأکید نمود و افزود: راه اندازی سیستم مانیتورینگ متمرکز امداد و همچنین واگذاری خدمات در روستاها به مراکز ICT و در شهرها به مراکز پیشخوان دولت از اولویت های اصلی  این شرکت در سالجاری می‌باشد.

گفتنی است طبق روال سفرهای شهرستانی مدیرعامل، در جلسات تشکیل یافته این بازدیدها روسای نواحی ضمن ارائه گزارش، مشکلات و موانع تنگناهای موجود در شهرستان‌ها را مطرح و مدیرعامل شرکت گاز استان  بر حل مشکلات و درخواست‌های روسای نواحی تأکید و رهنمودهای لازم را ارائه نمود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا