نمایندۀ مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی: تأمین مواد اولیه فولاد مبارکه اهمیت دارد

نمایندۀ مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی: تأمین مواد اولیه فولاد مبارکه اهمیت دارد

به گزارش ارک خبر:نمایندۀ مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جریان برگزاری دومین نمایشگاه معدن، صنایع معدنی و تأمین زنجیرۀ فولاد (سیمکس)، ضمن بازدید از غرفۀ فولاد مبارکه تأکید کرد: وقتی فولاد مبارکه به‌تنهایی ۵۰ درصد از تولید فولاد کشور را تأمین می‌کند، به‌یقین در افق ۱۴۰۴ نیز می‌تواند همین سهم را حفظ کند؛ بنابراین تأمین مواد اولیه برای این فولادساز اهمیت دارد.
محمدمهدی زاهدی تصریح کرد: بارها تأکید کرده‌ایم که همه باید کمک کنیم تا با تسهیل و رفع موانع تولید، خود تحریمی صنایع از بین برود.
به گزارش خبرنگار فولاد، دومین نمایشگاه معدن، صنایع معدنی و تأمین زنجیرۀ فولاد (سیمکس) با حمایت شرکت گل‌گهر سیرجان در زمینی به مساحت ۸ هزار مترمربع از ۵ تا ۷ بهمن‌ماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان، با حضور ۱۰۰ شرکت مرتبط با معدن و صنایع معدنی برگزار شد.
در این نمایشگاه علاوه‌بر گروه فولاد مبارکه، شرکت‌های گل‌گهر، توسعۀ آهن و فولاد گل‌گهر، سنگ‌آهن گهرزمین، جهان‌فولاد سیرجان، فولاد سیرجان ایرانیان، سرمایه‌گذاری و توسعۀ گل‌گهر، آرمان‌گهر، پارک علمی و فناوری کرمان، شرکت ملی صنایع مس ایران حضور داشتند و پذیرای عموم بازدیدکنندگان بودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا