تبریز را آماده ورود گردشگران می‌کنیم

قائم مقام شهردار تبریز با بیان اینکه شهرداری تبریز به استقبال بهار می‌رود، گفت: تلاش می‌کنیم تبریز را تا آغاز فصل بهار و ورود گردشگران آماده کنیم.

رسول موسایی با اشاره به خدمات ویژه شهرداری تبریز در آستانه سال نو و برای استقبال از مسافران نوروزی، اظهار کرد: دگرگونی بهار باید در شهر تبریز نیز همزمان با عید نوروز نمایان شود.

وی با تاکید بر اینکه تبریز باید برای فصل بهار سال جدید آماده شود، افزود: بارندگی‌های اخیر و نمک پاشی‌های بعد از آن باعث بروز مشکلاتی در وضعیت آسفالت شده است که باید این نازیبایی‌ها از بین برود.

قائم مقام شهردار تبریز با اشاره به اینکه لکه گیری آسفالت معابر اصلی در اسفند ماه توسط سازمان عمران شهرداری انجام شود، گفت: در این یک ماه تا آغاز فصل جدید پیرایش شهر ضروری است.

موسایی با اشاره به اینکه خدمات شهرداری تبریز از نظر کمی و کیفی افزایش می‌یابد، گفت: طرح ویژه اتوبوس‌های رایگان تبریز گردی و تاکسی‌های از من بپرس همچون سال‌های گذشته امسال نیز در ایام نوروز تداوم دارد.

وی به زیباسازی و گلکاری شهر نیز اشاره کرد و گفت: سال آتی سال فضای سبز نام گذاری شده و برنامه‌ریزی کاشت یک میلیون اصله نهال را در شهر تبریز انجام داده‌ایم. در کنار کاشت نهال گلکاری انبوه انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم در تعطیلات عید نوروز با آماده‌سازی شهر استقبال خوبی از گردشگران داشته باشیم، اظهار کرد: زیباسازی ورودی‌های شهر، برطرف کردن نواقص پارک‌ها و روشنایی آن‌ها، سرویس‌های بهداشتی، تنظیف خیابان‌ها و نصب المان‌های مناسبتی در اولویت فعالیت‌های شهرداری تبریز قرار دارد.

قائم مقام شهردار تبریز به ضرورت فعال بودن بازار تبریز در ایام تعطیل عید نوروز نیز تاکید داشت و افزود: باید بازار تبریز نیز برای تعطیلات پیش رو آماده شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی گفت: باید تلاش کنیم گردشگران با خاطره خوبی تبریز را ترک کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا