افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک در اسفند ماه

افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک در اسفند ماه

به گزارش ارک خبر:رئیس پلیس راهور استان گفت : در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در ایام پایان سال ، ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در اسفند ماه افزایش می یابد.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: با توجه به افزایش حدود ۳۰ درصدی نقل و انتقال وسایل نقلیه و مراجعات مردمی به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی، ساعات کاری مراکز تعویض پلاک افزایش می یابد.

وی افزود: برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شماره گذاری و پس از شماره گذاری به متقاضیان و جلوگیری از ایجاد ازدحام و تراکم کاری در روزهای پایانی سال، بدینوسیله ساعات کار در واحد های شماره گذاری، مراکز تعویض پلاک استان ها و واحدهای شماره گذاری مستقر در کارخانجات، ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، گروه بهمن، ایران خودرو دیزل، سایپا دیزل، ماموت و کارخانجات کم تولید افزایش می یابد.

این مقام انتظامی بیان داشت : مراکز تعویض پلاک از تاریخ سوم اسفند ماه امسال تا نهم تا پایان ساعت ۲ بعد از ظهر، از تاریخ دهم الی شانزدهم تا پایان ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر، از تاریخ ۱۷ الی ۱۸ اسفند ماه تا پایان ساعت ۴ بعد از ظهر خدمات ارائه می دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان در پایان از شهروندان خواست، برای تعویض پلاک برنامه ریزی کنند و این کاررا به روزهای پایانی سال موکول نکنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا