دپوی ۱۴ هزار کیلو خرمای فاسد در اصفهان

دپوی ۱۴ هزار کیلو خرمای فاسد در اصفهان

به گزارش ارک خبر:فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۴ هزار کیلو خرمای فاسد و غیر بهداشتی که در انباری دپو شده بود خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی مقادیر زیادی خرمای فاسد و غیر بهداشتی را در انباری دپو کرده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۲۰ اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و انجام هماهنگی های لازم از محل مورد نظر بازرسی شد که ۱۴ هزار کیلو خرمای غیر بهداشتی و فاسد کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر شناسایی و دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که امنیت و سلامت جامعه را به مخاطره بیاندازد با جدیت و قاطعیت تمام برخورد می کند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت چنین افراد فرصت طلب و سودجویی که با جان مردم بازی می کنند موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا برخورد های قانونی با آنان انجام شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا