روش های الکترونیکی مشارکت در جشن نیکوکاری اصفهان

همشهریان عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۱*۸۸۷۷*، مراجعه به تارنمای emdad.ir ، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ در جشن بزرگ نیکوکاری مشارکت کنند.

به گزارش ارک خبر، کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در تشریح برنامه برگزاری جشن نیکوکاری امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: این رویداد بزرگ هر سال در سه روز متوالی به شکل نمادین در مدارس، سطح شهر و میعادگاه های نماز جمعه جشن گرفته می شد که با توجه به شرایط کنونی به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
زارع ادامه داد: همشهریان عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۱*۸۸۷۷*، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، مراجعه به تارنمای emdad.ir  و استفاده از نرم‌افزارهای پرداخت در بستر تلفن همراه به‌آسانی در این جشن بزرگ خیر، احسان و همدلی مشارکت کنند.
سرپرست کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه از مردم عزیز درخواست داریم که تا جای ممکن کمک های خود را به صورت نقدی پرداخت کنند، گفت: همشهریانی هم که کالاهایی را برای نیازمندان در نظر گرفته اند می توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان و یا تماس با شماره ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ و اعلام آدرس خود این اجناس را تحویل دهند.
وی افزود: اجناس دریافتی با لحاظ شرایط بهداشتی ضد عفونی و توزیع می شود.
زارع با اعلام اینکه ۱۱۰ هزار خانوار نیازمند تحت حمایت کمیته امداد چشم به راه لطف و احسان همشهریان توانگر خود هستند، گفت: امیدواریم که مردم عزیز استان این نیازمندان را در شرایط سخت این روزها فراموش نکنند و نور امید را در دل این خانوارها و لبخند را بر لبان ایتام و کودکان نیازمند زنده نگه دارند.
وی در انتها شماره‌حساب‌های کمیته امداد اصفهان برای دریافت کمک‌های نقدی خیران و نیکوکاران را به شرح زیر اعلام کرد:
شماره‌حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲
و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹  نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا