کلاهبرداری تلگرامی از نوجوانان

به گزارش ارک خبر:رئیس پلیس فتا استان، از شناسایى و دستگیرى عامل کلاهبردارى از نوجوان اصفهانی با ترفند فروش اکانت بازی آنلاین خبر داد.

سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی مراجعه یک نوجوان به پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان و ارائه مرجوعه قضایی  مبنی بر کلاهبرداری شخصی ناشناس از وی به بهانه فروش اکانت بازی آنلاین، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد شاکی در تلگرام با آگهی جعلی فروش اکانت بازی آنلاین با تخفیف ویژه مواجه شده که پس از تماس با آگهی دهنده و دریافت شماره کارت اقدام به واریز مبلغ ۵ میلیون ریال به حساب وی می کند، اما نه تنها هیچ چیزی دریافت نکرده بلکه  فروشنده نیز پاسخگوی تماس وی نبوده است.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان عنوان کرد: کارشناسان با انجام تحقیقات پلیسی و جستجوهای علمی در فضای سایبر سرانجام موفق شدند، متهم اصلی این پرونده را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ مرتضوی عنوان داشت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به جرم خود اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس فتای اصفهان در خاتمه اظهار داشت:به نوجوانان و جوانان که بیشترین کاربران بازی‌های آنلاین هستند توصیه می کنیم در خصوص خرید حساب های کاربری در هنگام تحویل پول به فروشنده، رمز عبور اکانت فروشنده را تحویل گرفته و سریعاً تمامی مشخصات را تغییر دهید، همچنین پس از تغییر رمز، اکانت را در گوشی خود سینک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا