سپاه و بسیج به دنبال هم‌افزایی با کمیته امداد برای کمک به نیازمندان است

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

سپاه و بسیج به دنبال هم‌افزایی با کمیته امداد برای کمک به نیازمندان است

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:سپاه و بسیج به دنبال هم‌افزایی با کمیته امداد برای کمک به نیازمندان هستند.

به گزارش ارک خبر: کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ظهر امروز در دیدار با سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ارائه گزارشی از خدمات و دستاوردهای کمیته امداد پرداخت و گفت: در شرایط امروز همکاری و همراهی همه نهادها و سازمان های کشور باید با محوریت فرامین رهبری متوجه مبارزه موثر با ویروس کرونا و تبعات اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن باشد.

زارع فرمان رهبر معظم انقلاب برای برپایی رزمایش مواسات و کمک مومنانه را نصب العین کمیته امداد استان اصفهان عنوان کرد و گفت: علاوه بر همه خدماتی که در روزهای عادی به مددجویان پرداخت می شود، طرح های بزرگی نیز برای کمک به آنها در روزهای سخت کرونایی در این نهاد در حال اجراست.

وی توزیع بالغ بر سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک هزینه نقدی خرید اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کرونا را یکی از مهمترین اقدامات این نهاد برای حمایت از مددجویان اصفهانی در این شرایط سخت عنوان کرد و گفت: یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دیگر نیز به ۵۰۰۰ خانواری که کسب و کار آنها از کرونا آسیب دیده است، پرداخت شد.

زارع همچنین گفت: علاوه بر کمک های نقدی، تعداد قابل توجهی بسته های معیشتی و بهداشتی نیز تا کنون با همکاری خیران، نیکوکاران، مراکز نیکوکاری، گروه های جهادی، نهادها و سازمان های انقلابی در میان نیازمندان توزیع شده است.

زارع در پیش بودن ماه مبارک رمضان را آزمون بزرگ بندگی دانست و گفت: عیار مردم استان در سختی ها و بحران های ملی و استانی طلا بوده است و در این شرایط هم این نیکوکاران مومن و انقلابی، همشهریان نیازمند خود و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا را تنها نخواهند گذاشت.

سرپرست کمیته امداد اصفهان با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با نهایت همکاری و همراهی به این نهاد در زمینه حمایت از نیازمندان کمک می کند، خاطرنشان ساخت: وضعیت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قرار داشتن آن در شمار کشورهای قدرتمند و مستقل جهان از برکات وجود نهادی نظامی و انقلابی به نام سپاه پاسداران است که اعضای آن به فرمان فرمانده کل قوا در هر زمینه ای که نیاز کشور باشد به خدمت پرداخته و نتایج درخشانی عاید کشور می کنند.

سردار مجتبی فدا نیز در این دیدار با تقدیر از خدمات کمیته امداد در استان اصفهان، خاطر نشان ساخت: سپاه و بسیج به دنبال هم افزایی با کمیته امداد برای کمک به نیازمندان هستند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر اینکه خدمت به مردم ابعاد گوناگونی از جمله تامین امنیت و آرامش عمومی را شامل می شود، گفت: نقش آفرینی سپاه در عرصه خدمت به محرومان بر اساس شرایط کنونی، بر اقشاری که به خاطر تبعات اقتصادی کرونا نیازمند شده اند متمرکز است و رسالت اصلی در زمینه حمایت از نیازمندان بر عهده نهادهایی همچون کمیته امداد خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا