سبد کالای خانوار ویژه ماه مبارک رمضان در بازارهای کوثر تامین شده است/ تغییر ساعت کاری بازار گل و گیاه

معاون بهره برداری سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان:

سبد کالای خانوار ویژه ماه مبارک رمضان در بازارهای کوثر تامین شده است/ تغییر ساعت کاری بازار گل و گیاه

معاون بهره برداری سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: سبد کالای خانوار ویژه ماه مبارک رمضان در بازارهای کوثر شهر اصفهان و با تخفیف تامین شده است.

به گزارش ارک خبر، حسین هاشمی با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و تامین مایحتاج شهروندان در بازارهای روز کوثر شهرداری اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا همه بازارهای روز کوثر اصفهان در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان با تامین سبد کالای خانوار سعی کرده است محصولات با کیفیت مطلوب را در این بازارها عرضه کند.

وی با اشاره به استقبال از اقلام و کالاهای مصرفی و مواد پروتئینی، افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان در فروشگاه های کوثر فروش برخی از کالاها به صورت ویژه و با تخفیف مناسب ارائه می شود که بر اساس تقاضای شهروندان هر منطقه، کالاها و اقلام ارائه شده متفاوت است.

معاون بهره برداری سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان ساعات کار بازارهای روز کوثر به صورت یکسره از ۸ صبح تا ۲۲ فعال است و پیش بینی‌ های لازم برای تامین همه مایحتاج شهروندان صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: بازارهای روز کوثر در حد توان سعی کرده رضایت مشتریان خود را حاصل و اجناس مرغوب و با کیفیت و ارزان تر از سایر فروشگاه های مشابه را به همشهریان عرضه کند. به همین منظور برای اطمینان از خدمت رسانی مطلوب تر نظارت های مستمر از سوی تیم های بازرسی سازمان انجام می شود.

هاشمی اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در همه بازارهای روز کوثر اقلام بهداشتی مانند پدالکل، دستکش، مواد ضدعفونی کننده، ژل شست و شوی دست و ماسک تهیه و در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

وی با اشاره به استقبال مردم از خرید غیرحضوری از فروشگاه های کوثر اظهار کرد: با توجه به اینکه این سامانه از یک ماه پیش فعال شده است، خرید مردم از طریق سامانه تلفنی ۳۵۵۳ بسیار خوب بوده است.

معاون بهره برداری سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در خصوص فعالیت بازارهای دیگر شهرداری نیز گفت: بازار گل و گیاه همدانیان با رعایت موارد بهداشتی فعال است و در روزهای ماه مبارک رمضان ساعت فعالیت آن به ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ تغییر یافته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا