پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان بمناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر

به گزارش ارک خبر:مهندس علاقمندان ؛ مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با ارسال پیامی روز ملی صنعت برق و روز جهانی کار وکارگر را به همه خادمین صنعت برق تبریک گفت.
“همکاران تلاشگر صنعت برق”
سلام علیکم
اینک توسعه و پیشرفت روزافزون صنعت برق کشورمان در گروی تعهد، تخصص ، توانمندی شما تلاشگران این عرصه حیاتی است ، حیاتی به آن لحاظ که دیگر نمی توان بالندگی و توسعه اقتصادی میهن عزیزمان که حتی دنیا را لحظه ای بدون برق تصور کرد. امروز بیش از پیش پاسدار معنای حیات و زندگی هستیم ، چرا که با شیوع بیماری کرونا حیات تک تک انسانها به معنای واقعی و در پشت پرده ها و به دور از انظار به برق گره خورده است.
باعث مباهات است که تلاش خالصانه همکارانمان در صنعت برق عامل اصلی به چرخش درآوردن صنعت کشور در مسیر بالندگی و توسعه ایران اسلامی می باشد. خداوند متعال را شاکرم که تلاش و پشتکار شبانه روزی همکارانم به خصوص در یک سال اخیر در تحقق رویکرد ” رؤیت پذیری تا هوشمند سازی” در شرکت توزیع برق استان اصفهان ، امروز با پیشرفت زیادی به بار نشسته و ما را یک گام جلوتر از ارائه خدمات الکترونیک به مردم در آستانه تحقق ارتباطی دوسویه و برخط با مردم عزیز استان قرارداده است. اینک در طلیعه سال ۱۳۹۹ و آغاز برنامه راهبردی دوم شرکت ؛ با نگاهی به افق پیش رو فرصت را مغتنم شمرده و روزملی صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر را خدمت شما همکاران و خانواده محترمتان تبریک و تهینت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی ، موفقیت وسربلندی تان را آرزومندم.
حمید علاقمندان
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره
شرکت توزیع برق استان اصفهان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا