ارسال ۳۸۰ اثر به جشنواره «همه با هم علیه کرونا» در آذربایجان‌شرقی

رییس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از ۳۸۰ اثر در ۵ بخش داستانک، شعر، کاریکاتور، عکس و ایده‌های جذاب به دبیرخانه جشنواره استانی مردمی « همه با هم علیه کرونا» ارسال شده است.

سیدمحمدحسین بلاغی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این جشنواره هنری مردمی با هدف بیان اهمیت استقرار در خانه و گذراندن وقت با خانواده در راستای مبارزه با ویروس کرونا و حمایت از مدافعان سلامت توسط حوزه هنری این استان در حال برگزاری بوده و با استقبال پرشور مردم مواجه شده است.

وی با بیان اینکه مقرر بود این جشنواره به صورت استانی برگزار شود، اظهار داشت: هنرمندان و هموطنان از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که این مساله نشانه اهمیت دادن مردم و هنرمندان کشور به موضوع مقابله با ویروس کرونا و اتحاد مثال زدنی در قدردانی از مدافعان سلامت است.

رییس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی با قدردانی از هموطنان به دلیل اهمیت دادن به موضوع فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: آثاری که به این جشنواره ارسال شده، نشان از اهمیت همه اقشار مردم به موضوع مقابله با ویروس کرونا و اقدامات موثر و آگاهانه در این خصوص است که همه مردم در جایگاه خود به خوبی ایفای وظیفه کردند.

بلاغی، با اشاره به تاثیر هنر و آثار هنری در اشاعه فرهنگ مقابله با ویروس کرونا ادامه داد: آثار بسیار ارزشمند و فاخری از هنرمندان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که این آثار توسط ۳ داور در هر بخش داوری شده و پس از شکست کرونا در مراسمی از نفرات برگزیده این جشنواره قدردانی و همه آثار رسیده به جشنواره نیز به مرور زمان در فضای مجازی به نمایش گذاشته می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا