توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به همت اداره اوقاف وموقوفات شهرستان لنجان

مرحله اول رزمایش ضیافت همدلی
توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به همت اداره اوقاف وموقوفات شهرستان لنجان

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان در اولین مرحله از طرح ضیافت همدلی با استفاده از موقوفات مرتبط در این شهرستان ۳۰۰بسته معیشتی را بین نیازمندان استان توزیع کرد.
به گزارش  ارک خبر:حسین صفری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی از محل موقوفات منطبق با نیت اطعام وکمک به مستمندان که در تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری( دامه عزه) وهمچنین اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش در قالب طرح ضیافت همدلی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
صفری در ادامه گفت :در مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه، معاونت فرهنگی اداره کل استان ؛ فرمانده ناحیه انتظامی،فرماندهی بسیج سپاه شهرستان؛ کمیته امداد؛ بهزیستی؛اداره تبلیغات اسلامی از این تعداد ۳۰۰ بسته غذایی تهیه شده رونمایی وبسته هابه نیازمندان ومستمندان خادمین وائمه جماعات ؛ اشخاص تحت پوشش کمیته امداد وبهزیستی وخیریه های شهرستان تحویل گردید .
وی ارزش هر بسته را ۱۴۰ هزارتومان عنوان کرد و اظهار داشت: مایحتاج ضروری شامل روغن، برنج،عدس،ماکارونی ،سویا ،پنیر و دیگر بسته‌های خوراکی خریداری و در این بسته ها قرار داده شدند.
این مسئول، کمک به هم نوع را یکی از مهم‌ترین وظایف اخلاقی و شرعی عنوان کرد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی است تا یکبار دیگر با دستگیری و کمک به هم نوعان بتوانیم گره از مشکلات برادران دینی خود باز کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا