فخیم :فعلاً تصمیمی برای خداحافظی ندارم / ورود باشگاه های بزرگ به فوتسال باعث رونق می شود

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه نقل و انتقالات فصل آینده لیگ برتر فوتسال باید بعد از دیدار فینال فصل قبل انجام شود، گفت: راه نجات فوتسال ورود تیم‌های دولتی به آن است. فرهاد فخیم با اشاره به تعطیلی ورزش بعد از شیوع کرونا و عدم برگزاری دیدار فینال لیگ برتر فوتسال گفت: امیدوارم مسابقات زودتر آغاز و تکلیف فینال فصل قبل هم مشخص شود. اگر مسابقات جام ملت های آسیا به تعویق افتاد، باید زودتر فصل بعد مسابقات لیگ برتر را استارت بزنند.
وی افزود: شنیده ام قرار است ابتدا نقل و انتقالات لیگ انجام شود، سپس دیدار فینال فصل قبل برگزار شود و بعد از آن سراغ فصل جدید بروند. به نظرم این تصمیم غیر طبیعی است. ابتدا باید فینال فصل قبل برگزار شود و سپس سراغ نقل و انتقالات بروند. در تمام دنیا رسم همین است.
کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به مشکلات مالی فوتسال و راهکارهایی که طی چند سال گذشته برای نجات فوتسال بی ثمر بوده است، تصریح کرد: تعداد تیم های خصوصی که در فوتسال خوب هزینه کنند، کم است. به نظرم راه نجات فوتسال ورود باشگاه ها و تیم های دولتی به آن است.
وی ادامه داد: باشگاه هایی مثل تراکتور، سپاهان، ذوب آهن و فولاد می توانند در فوتسال هم تیمداری کنند و باعث رونق این رشته شوند. حتی شنیده ام استقلال و پرسپولیس هم شاید وارد لیگ شوند که اگر این اتفاق رخ بدهد عالی می شود. هزینه های فوتسال مقابل هزینه های فوتبال ناچیز است و کاش باشگاه های ما برای سرمایه گذاری در فوتسال هم ترغیب شوند.
فخیم در پایان درباره احتمال خداحافظی از دنیای بازیگری در فوتسال گفت: فعلاً به خداحافظی فکر نمی کنم و تصمیمی برای این کار ندارم. تا روزی که بتوانم بازی می کنم و هر موقع نتوانستم، خیلی سریع از فوتسال می روم. الان هم باوجود تعطیلی تمرینات، بدنم را خوب نگه داشته ام و فکر می کنم برای شروع مسابقات لیگ فقط دو هفته تمرین لازم داشته باشم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا