اماکن ورزشی مراغه از سوم خردادماه بازگشایی می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مراغه گفت: تمامی اماکن ورزشی شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوم خرداد بازگشایی خواهد شد.

موسی شعفی در جلسه هماهنگی بازگشایی اماکن ورزشی مراغه اظهار داشت: تمهیدات لازم از جمله برگزاری کارگاه های آموزشی برای مسوولان اماکن ورزشی و ثبت نام در سامانه بهداشت و دریافت کد رهگیری و نصب در محل فعالیت، قبل از بازگشایی اماکن ورزشی شهرستان ضروری است.
وی با تاکید بر کنترل و نظارت این اماکن از سوی دستگاه های متولی خاطرنشان کرد: سازگاری با بیماری کرونا ویروس با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، باید در اولویت مردم قرار گیرد و همه باید با این شرایط خود را هماهنگ کنیم.
وی افزود: با هرگونه بازگشایی اماکن ورزشی قبل از تاریخ مقرر برخورد خواهد شد.
رییس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز در این جلسه گفت: ۱۲۰ مکان ورزشی در شهرستان وجود دارد که بخشی از این اماکن از سوی بخش خصوصی اداره می شود.
مهدی نوایی گفت: قسمتی از اماکن  و در اختیار دستگاه ها و ادارات دیگر شهرستان هستند و باید برای ادامه فعالیت خود از اداره ورزش و جوانان مراغه مجوز دریافت کنند.
وی افزود: متاسفانه ۳۰ درصد اماکن ورزشی که در اختیار دیگر دستگاه ها قرار دارند فاقد مجوز از سوی این اداره هستند.
به گزارش ایرنا، فعالیت اماکن ورزشی مراغه از اسفند ماه سال گذشته و همزمان با شیوع کرونا در کشور و این شهرستان تعطیل شده بود.

هشت هزار و ۹۷۰ ورزشکار سازمان یافته در قالب ۴۲ هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا