اتمام ماه بندگی، آغاز فصل جدید در تداوم روحیه خدمتی

خبرگزاری ارک- شهریارنیوز:شهردار تبریز با اشاره به تاکیدات دینی در خصوص جایگاه خدمتگزاری گفت: اتمام ماه عبادت و بندگی باید فصل جدیدی در پیگیری روحیه خدمتی باشد.

شهریار

به گزارش شهریار، دکتر صادق نجفی در جمع مدیران شهرداری، با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار داشت: آن‌چه که در خصوص جایگاه ماه مبارک رمضان، از بزرگان دین آموخته‌ایم نشانگر این نکته است که فلسفه ماه مبارک رمضان، چیزی جز جلب رضایت حضرت حق نیست؛ بر این اساس باید سعی کنیم با خدمت بی‌وقفه و مجدانه، این فلسفه متعالی و مقدس را در تمام روزهای سال، تداوم ببخشیم.

وی تاکید کرد: سیره مولی‌الموحدین علی (ع)، مشی ایشان در برخورد با فساد و تخلف و عطوفت آن حضرت در خدمت به خلق خدا، باید چراغ راه مسیر خدمتگزاری باشد.

شهردار تبریز اظهار داشت: اعتلای قرآن و اقامه نماز اول وقت، باید با پیگیری جدی بخش‌های فرهنگی و راهکارهای ترغیب مشارکت کارکنان، به یک رویه ثابت تبدیل شود.

دکتر نجفی با تبریک مجدد و پیشاپیش عید سعید فطر و با بیان این‌که پس از یک ماه تسبیح و تعبد حضرت حق، دوره دیگری از حیات معنوی مسلمین جهان در پیش است، گفت: این معنویت متضمن سعادت دنیوی و اخروی انسان بوده و طبق وعده الهی، درهای معرفت و فضیلت را  پیش روی او می گشاید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا