انجمن‌های هنری و ادبی زمینه‌ساز کشف استعداد است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم تداوم برگزاری انجمن‌های هنری و ادبی ویژه نوجوانان، گفت: این انجمن‌ها، مهم‌ترین عامل شناسایی و پرورش استعداد است.

علی بینش روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: تجربه فعالیت گروهی، تحمل دیدگاه‌های منتقدان و ایجاد اعتماد به نفس واقعی برای تداوم حضور اثرگذار در عرصه هنر و ادبیات مهم ترین دستاورد انجمن‌های هنری و ادبی است که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی با بیان اینکه این انجمن‌ها درحال حاضر و به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی در حال برگزاری است،  افزود: درحال حاضر پنج انجمن ادبی و هنری در سطح استان و با حضور نوجوانان علاقه‌مند و مستعد به صورت فعال، جلسات خود را برگزار می‌کنند.

وی انجمن‌های داستان و شعر شهریار و نیز انجمن هنرهای نمایشی ، عکاسی و هنرهای تجسمی را، انجمن های فعال استان برشمرد و گفت: جلسات این انجمن‌ها با دعوت از چهره‌های شاخص هنر و ادبیات کشوری و استانی و به منظور بهره‌مندی از تجربیات این اساتید برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از خانواده‌ها خواست در صورت علاقه‌مندی فرزندان خود به فعالیت‌های هنری و ادبی به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا