کسب مقام اول کشور در فراخوان هنرهای تجسمی ” کرونا را شکست می دهیم” توسط هنرمند تبریزی

دبیرخانه فراخوان هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، طی بیانیه هیئت داوران، از بین آثار رسیده به دبیرخانه در بخش کاریکاتور، نقاشی و طراحی، پوستر، تصویرسازی و خوشنویسی، آثار برگزیده را معرفی کرد و طی آن فرهاد رحیم قراملکی هنرمند تبریزی مقام اول را کسب کرد.

براساس این گزارش، آثار رسیده با موضوعاتی نظیر مقابله با کرونا، خانواده کرونا را شکست می دهد، رعایت بهداشت فردی، پرستاران و پزشکان پیشگامان مبارزه با کرونا، نوروز در خانه می مانیم و روز طبیعت و محیط زیست خلق شده بود و به دلیل استقبال خوب در بخش کاریکاتور، برگزیدگان در سطح کشور و استان معرفی شدند.

“منصوره دهقانی” و “ابوالقاسم طحانیان” از هنرمندان تجسمی مطرح کشور داوری این فراخوان را بر عهده داشتند.

بیاینه هیئت داوران به شرح ذیل است:

پس از انتشار فراخوان هنرهای تجسمی «کرونا را شکست می دهیم» توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، در بخش های کاریکاتور، پوستر، تصویر سازی، خوشنویسی، نقاشی و طراحی از سمت استان و کشور کارهای خوبی توسط دبیرخانه دریافت شد.

به دلیل اینکه در بیشتر رشته های فراخوان، در سطح ملی و بین المللی آثار زیادی با موضوع کرونا ویروس خلق شده است در بخش داوری سعی بر آن شد، ابتدا ایده های نو آثار در نظر گرفته شود و سپس اجرا مورد بررسی قرار گرفت و آثار ارزیابی و انتخاب شدند.

طی داوری آثار کاریکاتور، در سطح کشور، «فرهاد رحیم قراملکی» از تبریز، «راضیه رازقی» و «الهام خوش انجام» از کرمانشاه، به ترتیب مقام اول تا سوم را در بخش کاریکاتور کسب کردند.

همچنین طی داوری آثار کاریکاتور در سطح استان، «سید منصور مزارعی» از وحدتیه، «اسماعیل آلشلو» و «ریحانه ابراهیمی» از برازجان، به ترتیب مقام اول تا سوم را در بخش کاریکاتور کسب کردند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا