باند دوم اصفهان- اردستان در چند قدمی افتتاح و بهره‌برداری

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبرداد: باند دوم محور اصفهان-اردستان طبق برنامه زمان‌بندی و درصورت تامین اعتبار به بهره‌برداری می رسد.

 

 

به گزارش ارک خبر:اصفهان-، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تکمیل پروژه باند دوم اصفهان – اردستان یکی از اولویت‌های این اداره کل است گفت: خوشبختانه پیمانکار در حال اجرای عملیات راهسازی این محور است و بزودی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: احداث باند دوم محور اصفهان – اردستان، حد فاصل کمشچه تا سه راهی بَغم، به طول ۷۲ کیلومتر است که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه عملیات.اجرایی این محور در پنج قطعه انجام شده است. اذعان داشت: قطعات یک تا چهار در سال‌های گذشته به بهره برداری رسیده و قطعه پنجم در حال اجرا است.

وی در خصوص اعتبارات هزینه شده جهت احداث هر یک از قطعات عنوان کرد:  طول قطعه اول ۵ کیلومتر، قطعه دوم ۱۱ کیلومتر، قطعه سوم ۱۶ کیلومتر و قطعه چهارم ۲۳ کیلومتر بوده است که در مجموع جهت احداث این چهار قطعه ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

قاری‌قرآن اضافه کرد: فاز پنجم  این محور به طول ۱۷ کیلومتر به انضمام ۱۱ کیلومتر از باند اول که در حال انجام است، تا کنون ۷۰ میلیارد ریال هزینه داشته است.

وی در پایان گفت: جهت تکمیل قطعه آخر باند دوم محور اصفهان- اردستان مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که در صورت تامین‌اعتبار، طبق برنامه زمان‌بندی به بهره‌برداری خواهدرسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا