رنکینگ المپیکی تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی در ماه جولای ۲۰۲۰ اعلام شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به نقل از هیئت تکواندو استان، رنکینگ المپیکی تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی در ماه جولای 2020 اعلام شد

در این رنکینگ امتیازات ماه “ژوئن” سال ۲۰۱۶ به طور کل از جدول رده‌بندی حذف و از امتیازات ماه‌های دیگر از این سال ۷۵ در صد کم شده است؛ امتیازات ۲۰۱۷، ۵۰ درصد (ماه “ژوئن” ۷۵ درصد)؛ امتیازات ۲۰۱۸، ۲۵ درصد (ماه “ژوئن” ۵۰ درصد) کاهش پیدا کرده و از امتیازات ماه “ژوئن” سال ۲۰۱۹ نیز ۲۵ درصد کسر شده است.
همین سبب شده که وضعیت تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی در رنکینگ ارتقا یافته و تداوم این روند به صعود آنها در رنکینگ خواهند انجامید.
در جدیدترین رده‌بندی اعلام شده ۲ تکواندوکار آذربایجان‌شرقی ۳ پله صعود داشه و یک تکواندوکار دیگر در رنکینگ جایگاه خود را حفظ کرده است.
میرهاشم حسینی: تکواندوکار المپیکی آذربایجان‌شرقی با امتیاز ۲۶۰/۵۶ همچنان در بین ۶ تکواندوکار برتر وزن ۶۸- کیلوگرم قرار داشته و رتبه ششمی خود در جهان را حفظ کرده است.
امیرمحمد بخشی: دیگر تکواندوکار آذربایجان‌شرقی در وزن ۶۸- کیلوگرم با ۱۲۵/۹۴ امتیاز، ۳ پله صعود در رده‌بندی داشته و رده بیست و چهارم را به نام خود ثبت کرده است.
سعید رجبی: تکواندوکار دیگر میانه‌ای تیم ملی در وزن ۸۰+ کیلوگرم با ۳ پله صعود، و ۱۱۴/۵۲ امتیاز رده بیست و هشتم را در اختیار دارد.
عرفان ناظمی در وزن ۸۰- کیلوگرم در رتبه ۶۸ و حامد اصغری در وزن ۶۸- کیلوگرم در رتبه ۶۱ این رنکینگ قرار گرفتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا