دادستان عمومی استان اصفهان:

تحقق عدالت اجتماعی بدون مبارزه با فساد ایجاد نمی شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان گفت: تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با مفاسد اقتصادی جز در مقابله با بسترهای فسادزاد محقق نمی شود

به گزارش ارک خبر، علی اصفهانی در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان(عج) بیان داشت: تحقق عدالت اجتماعی بدون مبارزه با فساد ایجاد نمی شود و مبارزه با فساد مستلزم مبارزه با بسترهای ایجاد آن است و این امر با جلب نظر کارشناسان و نخبگان و همکاری مردم امکان پذیر خواهد بود.

وی ضمن تأکید بر ضرورت حفظ حرمت افراد افزود: البته در شناسایی این بسترها نیاز به دلایل و مستندات متقن و غیرقابل خدشه داریم و در صورت فراهم آمدن این مستندات خط قرمزی در برخورد بدون ملاحظه نداریم.

علی اصفهانی اشاره ای نیز به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری داشت و خاطرنشان ساخت: نامگذاری سال جدید به «جهش تولید» به این معناست که هیچ عاملی از جمله بیماری کرونا نباید مانع از توجه به اهمیت تولید و ضرورت تلاش برای رفع موانع پیش روی آن از جمله مبارزه با قاچاق کالا، مرتفع کردن بروکراسی های اضافه و اصلاح نظام بانکی و… باشد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در پایان اظهار داشت: امروز ناامید کردن مردم از نظام و مسؤولان هدف عمده ای است که دشمنان به دنبال آن هستند و دستگاه قضایی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با تمامی نهادها و ارگان ها در راستای انجام وظایف قانونی خود، دست یاری به سوی مردم دراز می کند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا