در رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران مطرح شد :

رزمایشی آفندی باید جایگزین پدافند غیر عامل شود

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران گفت:‌ رزمایشی آفندی باید جایگزین پدافند غیر عامل شود و در حال حاضر بهترین افند برای ختثی سازی و دوری از تشویش ارتباط صحیح گرفتن با مخاطب است.
به گزارش  ارک خبر، مهندس محمد هاشمی در مانور سایبری بیمه سلامت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تحقق سازمان الکترونیک یکی از رویکردهای اصلی این سازمان است.
وی با بیان اینکه رزمایشی آفندی باید جایگزین پدافند غیر عامل شود، گفت: در دفاع مقدس هم ما صرفا دفاع کردیم‌اما می توانیم حمله مثبت داشته باشیم.
وی با بیان اینکه باید از ریزترین و کوچکترین ابزارهای تبلیعاتی استفاده کنیم، گفت: برای رسیدن به رزمایش سایبری باید اصحاب رسانه از تمام توان خود استفاده کنتد که به صورت پایلوت در. اصفهان اجرایی شده و رزمایش اصلی درهفته دولت برگزار میشود.
مهندس هاشمی با عنوان اینکه آیا فضای مجازی ظرف است یا مظروف، ادامه داد: آنچه در فضای مجازی مطرح است شفافیت ان است و با آمدن فضای مجازی به نوعی امنیت دچار اختلال شده است.
وی بیان داشت: در حال حاضر بهترین افند برای ختثی سازی و دوری از تشویش ارتباط صحیح گرفتن با مخاطب است.
مهندس هاشمی رسانه ها باید مردم را منطقی مطالبه گر بار بیارند ، افزود: هدف از رزمایش سایبری بیمه سلامت به نمایش گذاشتن توانایی های بیمه سلامت است و مردم بدانند مسولان دغدغه انها را دارند.
وی با اشاره به اینکه رکوردهای خوبی در بیمه سلامت رخداده است ، گفت: اتفاقات خوبی در بیمه سلامت صورت گرفته و در حال رخدادن است.
وی اعلام کرد: در حال حاضر با اقدامات انجام شده حدود ۱۱ هزار مطب در سطح کشور به صورت الکترونیک نسخه تجویز می‌کنند در حالی که سال گذشته تنها ۲۰۰ هزار نسخه تجویز می‌شد که تحقق این موضوع موفقیت بزرگی محسوب می‌شود.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه برنامه عملیاتی سازمان بیمه سلامت ایران نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی کشور بی نظیر است، بیان کرد: برنامه عملیاتی به نحوی است که متغییرات نمی تواند هیچ تصرفی در ماهیت آن ایجاد کنند.
وی همدلی و همراهی تمام ارکان حوزه سلامت را در تحقق اهداف بیمه سلامت مهم ارزیابی کرد و افزود: اقداماتی نظیر اجرایی شدن راهنماهای بالینی، رفع همپوشانی بیمه‌ای، اصلاحات انجام شده در طرح بیمه رایگان، ارزیابی وسع و… از مهمترین اقداماتی است که اگر انجام نمی‌شد، سازمان بیمه سلامت با زیان انباشته بسیاری مواجه می‌شد.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تمام این اقدامات باعث شد که مراکز درمانی طرف قرارداد در وضعیت مطلوبی قرار گیرد و از زیان انباشته تا حدود زیادی جلوگیری شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا