نقد اخبار روز

*محمداشراقی

 

ایسنا – رئیس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم سیاست گذاری صحیح بانک‌ها برای هدایت منابع به حوزه تولید، از مدیران عامل بانک‌ها خواست
واحدهای تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیلی را که در تملک می‌گیرند، فعال کرده و آن‌ها را وارد چرخه تولید نمایند.

ارک – اگر بانک ها توان اداره پول مردم را دارا باشند ، تسهیلات دراهداف مربوطه استفاده می شوند. راه اندازی موسسات تعطیل یا نیمه تعطیل کار سازمانهای مرتبط بااحیاء صنایع می باشد.

 

ایسنا – نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد که ستاد ملی مقابله با کرونا وظیفه دارد که دستورالعمل جامع و واضحی برای برپایی مراسمات ماه محرم با توجه به ظرفیت های موجود تهیه و به مسئولان هیئت ها و مردم ابلاغ کند.

ارک – پروتکل های بهداشتی عمومی به عنوان قانون شناخته شود، تا تکلیف همه از موافق و مخالف  توسط ضابطین مربوطه بررسی و تعیین گردد. جان مردم بی دفاع در مقابل ویروس سرگردان  و مرموز اولی  تر است.

 

ایسنا – مقامات یونان روز گذشته (جمعه) اعلام کردند: با توجه به افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹، استفاده از ماسک در کنار اعمال محدودیت‌های دیگر در تمامی اماکن سرپوشیده این کشور اجباری
ی‌شود.

ارک – ویروس کرونا  مرموز است یا ناشناخته . اوایل می گفتند ویروس سنگین است و فقط ۲۰ سانتیمتر در هوا حرکت می کند، و بعلت به زمین می افتد. ولی گویا اخیرا کشف شده که بعد از عطسه کردن یک بیمار تا ۸ متر در هوا حرکت می کند. لذا استفاده از ماسک روش مطمئنی است.

 

ایسنا – معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس مصوبه هیات دولت برای رفع مشکلات فعالان رمز ارز، به‌مدت یک‌ماه فرصت داده می‌شود که دستگاه‌های ماینر که از مبادی رسمی وارد نشده و قاچاق محسوب می‌شوند را به‌صورت خوداظهاری اعلام کنند.

ارک –  توسل به ارزیابی های خود اظهاری باری از بی اطلاعی نهاد درخواست کننده دارد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا