نقد اخبار روز

*محمداشراقی

ایسنا – آذربایجان شرقی می‌خواستند زخمش را ببندند، مجروح اصرار می‌کرد که دست به لباس او نزنند، و بگذارند جان بدهد، تعجب کردند، بالاخره ستارخان نصیحت کرد که موافقت بکند تا زخم او را ببندند. مجروح از روی ناچاری گفت ( من مرد نیستم، دخترم و میل ندارم لباس از تن بکنم ). ستارخان منقلب و چشمانش پر از اشک شده گفت: دخترم من که هنوز زنده‌ام، تو چرا به جنگ رفتی.

ارک – تاثیر ارزشهای والا درمورد زن و مرد جز در شیوه ظهور فرق زیادی ندارد.دردوره  مشروطه مردانی چون ستارخان  وزنانی مثل تئللی خانم کم نبودند.تفاوت مردم آن دوره  بامردم امروز درتوجه به خیرخواهی  عمومی  است.آنروزها میزان حس دیگر خواهی زن ومرد بیش  ازحس خودخواهی بوده است. در صفحات تاریخ شواهدزیادی دراین موردوجود دارد.

 

ایسنا – رئیس جمهور با تأکید بر لزوم انسجام، هماهنگی وهمکاری میان همه مسوولان و کارگزاران نظام برای مقابله مؤثر با عملیات جنگ روانی، تحریم و تحریف دشمنان، اظهارداشت: ملت بزرگ ایران، همواره پشتیبان مسوولان نظام و کشور بوده و مطمئنا موفقیت‌ها و پیشرفت‌های عظیم کشور مرهون پشتوانه مردمی و هوشیاری، پایداری و استقامت ملت در برابر توطئه و فشار دشمنان است.

ارک – توسعه ارتباط مناسب بین دولت و مردم می تواند آثار نامطلوب تبلیغات بد را بگیرد و کارهای انجام شده را ظاهر سازد. سکوت تبلیغاتی مغایر شفاف سازی هم بشمار می آید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا