رضا یزدانی بر سر دوراهی مربیگری یا کسب دوبنده تیم ملی

کاپیتان تیم کشتی آزاد ایران در المپیک ریو در حالی به عنوان گزینه عضویت در کادر فنی تیم استقلال معرفی شده که هنوز در خصوص خداحافظی از دنیای قهرمانی تصمیم نگرفته است.

با اعلام آمادگی باشگاه استقلال برای حضور در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد، اظهارات متفاوتی در خصوص حضور رضا یزدانی به عنوان سرمربی یا مسئول فنی این تیم مطرح شد. البته این مساله خیلی زود از سوی یزدانی مورد تایید قرار گرفت که گویا او به عنوان مسئول فنی تیم استقلال در لیگ برتر کشتی آزاد حضور خواهد داشت.

اما بحث مسئولیت جدید رضا یزدانی در تیم استقلال در حالی مطرح و تایید شده که بسیاری از اهالی کشتی همچنان او را یکی از مدعیان باتجربه و توانمند وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی می دانند. کسی که شاید بتواند با گذر از سد رقبای جوان وباانگیزه، دوبنده تیم ملی کشتی در المپیک ۲۰۲۱ توکیو را به چنگ آورد.

البته یزدانی برای رسیدن به چنین موفقیت بزرگی باید از سد مدعیان جوان و توانمندی همچون علیرضا کریمی، محمدحسین محمدیان، مجتبی گلیج، محمدجواد ابراهیمی و حسین شهبازی بگذرد که این کار، سخت و دشوار به نظر می‌رسد.

به هر حال کاپیتان المپیکی کشتی آزاد ایران هنوز رسما اعلام نکرده حضورش در کادر فنی تیم استقلال، به معنای پایان دوران کشتی گرفتن اوست؛ اما برخی معتقدند یزدانی باید از همین فرصت استفاده کرده و با خداحافظی رسمی از دنیای قهرمانی، میدان را به مدعیان جوان و تازه نفس بسپارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا