خدابخشی سومین مدال طلا گرندپریکس خود را به دست آورد

خبرگزاری ارک – در پایان دومین روز از مسابقات گرندپریکس ترکیه در فینال وزن منفی 80 کیلوگرم ،چیک صلاح کی از ساحل عاج که مدال طلای گرندپریکس مسکو را در کارنامه داشت، از مبارزه با خدابخشی انصرف داد تا نماینده کشورمان طلایی شود.
مهدی خدابخشی برای رسیدن به فینال این رقابتها، پس از یکدور استراحت با نتیجه 13 بر 7 از سد رائول مارتینز گارسیا از اسپانیا گذشت، سپس نماینده ترک ها (برکن سونگ) را 10 بر صفر از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی نیز، مسعود حجی زواره از مبارزه با او انصراف داد.
تکواندوکار شایسته ایران با کسب مدال طلا، ضمن کسب چهارمین مدال خود در این رقابتها، 40 امتیاز نیز به سبد اندوخته هایش در رنکینگ المپیک اضافه کرد.
خدابخشی پیش از این در سال 2014 دو مدال طلا و یک نقره را کسب کرده بود و در سال 2015 در مرحله اول این رقابتها با صلاحدید کادرفنی تیم ملی حضور نداشت.
مرحله دوم مسابقات گرندپریکس در سال 2015 از روز جمعه (27 شهریورماه) به میزبانی ورزشگاه یاشار دوغو شهر سامسون ترکیه در حال برگزاری است و فردا به پایان می رسد.
این رقابتها که با حضور 32 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی در 4 وزن المپیکی زنان و مردان برگزار می شود، به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش امتیازات برای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا