وزیر ورزش: انتخابات فدراسیون های ورزشی طبق روال قانونی برگزار می شود

به گزارش ارک خبر محمود گودرزی صبح امروز (دوشبنه ) درهمایش پیاده روی کارکنان وزارت ورزش و جوانان به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا و ایسنا تاکید کرد: اگر شرایط قانونی برای برگزاری انتخابات فراهم شود به طور قطع فدراسیون ها برای برگزاری انتخابات هیچ مشکلی نخواهند داشت.
وزیر ورزش همچنین به هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: گرامیداشت این هفته ، بیانگر یک فعالیت نمادین برای انعکاس اهمیت ورزش در بین بخش های مختلف در عرصه های همگانی و قهرمانی است که ما امروز به صورت نمادین با همراهی کارمندان وزارت ورزش آن را برگزار کردیم .
گودرزی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان به مساله ورزش برای کارکنانش اهمیت زیادی قایل است و با این حرکت به گونه ای ورزش را برای همکاران خود نیز تجویز کرده و تلاش می کنیم با تشویق، آنان را به مشارکت در ورزش وا داریم تا ضریب سلامت کارکنان افزایش یافته و موجب نشاط در میان آنان شود .
رئیس دستگاه ورزش کشور اظهار امیدواری که سایر وزارتخانه ها، دستگاه ها و همه مردم در فعالیت های ورزشی حضور یابند تا در آینده ای نزدیک شاهد جامعه ای سالم و پر نشاط باشیم .
گودرزی درخصوص افزایش سرانه ورزش کشور در دولت یازدهم گفت: خوشبختانه طی سه سال اخیر حدود 800 طرح نیمه تمام ورزشی افتتاح شد که این اقدام به افزایش سطح سرانه ورزش کشور کمک کرده است.
به گفته وی ، سرانه ورزش استان تهران در گذشته 33 صدم متر مربع بوده که به 40 صدم متر مربع افزایش یافته است اما این رقم کافی نیست .
وزیر ورزش و جوانان افزود: در برخی استان ها شاهد افزایش سرانه ورزشی بوده ایم اما متاسفانه در برخی استان های دیگر رشدی در این زمینه نداشتیم ، درمجموع سرانه ورزش کشور که در گذشته زیر 70 صدم متر مربع بوده است اکنون به 80 صدم ارتقا یافته که این حکایت از افزایش 10 صدم درصدی سرانه ورزش کشور است .
وی ادامه داد: البته بیش از این می توانستیم در سرانه ورزشی رشد داشته باشیم اما به دلیل کمبود اعتبارات رشد مورد نظر محقق نشده است، ضمن اینکه از آبان سال 94 تاکنون هیچ اعتبار عمرانی برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی اختصاص نیافته است .

دکمه بازگشت به بالا