مدیریت یکپارچه ایمنی شهری در کشور وجود ندارد/تلاش کنیم ایمنی شهروندان افزایش یابد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا، سعید شریف زاده در حاشیه دومین همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (4 و 5 اسفندماه) در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران افزود: با برگزاری همایش ها، نشست ها و کنفرانس های تخصصی و به روز کردن امکانات ایمنی تلاش خواهیم کرد تا با افزایش سطح ایمنی تأمین کننده امنیت و آرامش برای شهروندان باشیم.
وی ادامه داد: این همایش با حضورکارشناسان آتش نشانی از سراسر کشور و همچنین سایر کشورهای خارجی از جمله سوئد.استرالیا، فنلاند، بلژیک، اتریش، فرانسه، اسپانیا و هلند در تهران برگزار می شود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ماه آخر سال مأموریت آتش نشانان شهر تهران افزایش می یابد اما سازمان آتش نشانی با توجه به اهمیت موضوع دومین همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری را با شعار عزم ملی برای زندگی ایمن در تهران برگزار می کند.
وی با بیان اینکه باید ایمنی شهری را برای شهروندان تأمین کنیم اظهار کرد: در شهر تهران بسیاری اماکن فرسوده وجود دارد که خود مردم باید در جهت نوسازی و تجهیز وسایل ایمنی تلاش کنند و در آن سو ما هم تلاش خواهیم کرد با به روز کردن امکانات ایمنی سطح امنیت و ایمنی مردم را افزایش دهیم.
شریف زاده یادآور شد: سازمان آتش نشانی همواره در خدمت مردم بوده و انتظار داریم که شهروندان توصیه های کارشناسان این سازمان را جدی بگیرند و در جهت استانداردسازی اماکن خود بویژه اماکن قدیمی و فرسوده تلاش کنند.
دومین همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری 4 و 5 اسفند ماه به میزبانی شهرداری تهران و باحضور جمعی از آتش نشانان سراسر کشور، مدیران شهری پایتخت و مهمانان خارجی در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت جریان دارد.
در حاشیه این همایش یک نمایشگاه از دستاوردهای ایمنی و تجهیزات آتش نشانی تهران و کلانشهرهای کشور برپا شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدجواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243/9353 / 1539

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا