همایش معرفی سرویس های مخابراتی مخابرات منطقه اصفهان
پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:
همایش معرفی سرویس های مخابراتی مخابرات منطقه اصفهان
اولین همایش بازاریابی و معرفی سرویس های مخابراتی ، روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ و در محل سالن اهل البیت توسط اداره بازاریابی و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان؛امیر حسین زیگلری ، رئیس اداره بازاریابی و امور مشتریان مخابرات و دبیر این همایش ، هدف از برگزاری این همایش را معرفی خدمات نوین تکنولوژی FTTH به عنوان جدیدترین فن آوری ارتباطی دنیا بیان نمود.
به گفته وی سیاست شرکت مخابرات منطقه اصفهان در سال ۹۷ ، توسعه کسب و کار و درآمد از طریق افزایش تعداد مشتریانِ سرویس های تجاری و FTTH ، ایجاد کنسرسیومی از شرکای تجاری جهت ارائه خدمات و سرویس های مخابراتی به مشتریان و اعطای نمایندگی های فروش به افراد و شرکت های واجد شرایط و دارای صلاحیت می باشد.
در این همایش که با حضور فعال بیش از ۱۰۰ نفر از مسئولین دفاتر پیشخوان و کارشناسان معاونت تجاری مخابرات منطقه اصفهان برگزار گردید، مهندس محمد علی زمانی ، رئیس اداره فروش تجاری ، هدف از این همایش را معرفی و ارائه محصولات و خدمات شرکت مخابرات منطقه اصفهان از طریق دفاتر پیشخوان دولت عنوان نمود و افزود شرکت مخابرات در راستای پیشرفت های روز افزون دنیای مخابرات گام بر میدارد و اقدام به محصولات و سرویس های نوین و متنوع می نماید که مهم ترین آنها در حال حاضر سرویس فیبر نوری می باشد. وی از دفاتر پیشخوان دولت به عنوان مهم ترین شریک تجاری شرکت مخابرات نام برد.
پس از آن مهندس احمری ، به معرفی سرویس های قابل ارائه بر روی بستر فیبر نوری پرداخت. وی ابتدا توضیحاتی در خصوص مزایای سرویس FTTH در مقایسه با تکنولوژی های قدیمی تر مانند سیم مسی و ارتباطات رادیویی عنوان نمود و سپس به معرفی کاربردهای فیبرنوری پرداخت. همچنین وی سرویس های مختلف از جمله سرویسهای بیست پلاس و ارزش افزوده آی سیما، محصول یوتانت و طرحهای تانوما ، سرویس VDSL، سرویس بیست فون (۲۰ Phone) و مزایای آن نسبت به تلفن ثابت سنتی را توضیح داد.
در ادامه مهندس داوری در خصوص سرویس های تجاری و معرفی سرویس های دیتا توضیحاتی را ارائه نمود. وی در این خصوص به معرفی سرویس های اینترنت تجاری، اینترانت ، P2P و P2MP و MPLS پرداخت. همچنین وی جامعه هدف هر یک از سرویس ها را بیان نمود و کاربردهایی از هر سرویس را بیان نمود.
در قسمت آخر همایش نیز مهندس کرچگانی در خصوص نحوه همکاری و قرارداد نمایندگی و درصد سود حاصل از فروش سرویس ها توضیحات کاملی ارائه نمودند و سپس به بیان مزیت های کسب درآمد از این طریق از جمله بازار بالقوه ای که شرکت مخابرات با تعداد مشتریان خود در اختیار ریسلرها قرار می دهد ، پرداخت.