همیاری تلاشگران ذوب‌آهن اصفهان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

پایگاه  خبری ارک خبر-اصفهان:

در برنامه تلویزیونی «یک شهر ضیافت» صورت گرفت

همیاری تلاشگران ذوب‌آهن اصفهان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

کـارکنان ذوب‌آهن اصفهان که در عرصه صنعت ، سرآمد و پیشتاز و در عرصه فرهنگ انقلابی و اسلامی، غرورآفرین و سربلند می باشند، در ماه مبارک رمضان به کمک زندانیان جرائم غیر عمد شتافتند و مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به آزادی این زندانیان اختصاص دادند. برخی از  خیرین ذوب‌آهنی که در این امر نیک همت کردند به همراه تعدادی از مسئولان شرکت دوشنبه هفت خردادماه در برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت صدا و سیمای مرکز اصفهان حضور یافتند تا در گلریزان این برنامه نیز علاوه بر مبلغ مذکور، موجبات آزادسازی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کنند. در مجموع در برنامه مذکور که استاندار اصفهان نیز در آن حضور یافت ، باکمک خیرین حاضر ۲۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده بازگشتند .

مهندس رخصتی معاون خرید شرکت در این برنامه و در پاسخ به سوال مجری گفت : ذوب آهن اصفهان در سابقه ۵۰ ساله خود به عنوان مادر صنعت فولاد کشور ، در انجام مسئولیت های اجتماعی و به ویژه فعالیت های خیریه ، پیشتاز بوده و این سنت حسنه را به عنوان یک فرهنگ که از نسل های گذشته به جا مانده ، حفظ کرده است .

وی با اشاره به فعالیت خیریه والفجر کارکنان ذوب آهن اصفهان گفت : علاوه بر برنامه های خاص همچون برنامه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در ماه مبارک رمضان ، در تمام ایام سال ، تلاشگران ذوب آهن مبالغی را به خیریه مذکور اختصاص می دهند تا دستگیر درماندگان و هموطنانی باشد که به هر دلیل با مشکل مواجه هستند و نیاز به یاری دستان پر مهر خیرین دارند .

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا