پاسخگویی بیشتر به شهروندان از طریق هم افزایی با نیروی انتظامی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

پاسخگویی بیشتر به شهروندان از طریق هم افزایی با نیروی انتظامی

 

مدیرکل بازرسی شهرداری اصفهان بر لزوم برگزاری جلسات مشترک با حوزه نیروی انتظامی استان تاکید و اعلام کرد: این گونه جلسات منجر به تعامل و هم افزایی بین این دوستگاه خواهد شد و ارتقا کیفیت خدمات به شهروندان را به همراه خواهد داشت.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، جواد حاتمی در جلسه  مشترک هم اندیشی با رییس بازرسی نیروی انتظامی استان گفت:  برگزاری این گونه نشست ها در راستای پیشبرد اهداف و فعالیت های دو نهاد موثر و سازنده است.

وی بر لزوم افزایش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری تاکید و بیان کرد: لازم است امور نظارت همگانی فعال شود. در این زمینه در حال ارتقا سامانه و زیر ساخت های مربوطه و تامین تجهیزات ارتباطی مورد نیاز هستیم.

سرهنگ رحمت اله کرباسیون رییس بازرسی نیروی انتظامی استان نیز در ادامه این جلسه افزود: نظارت همگانی پلیس ناجا تحت عنوان ۱۹۷ در سال ۱۳۷۰ بر اساس اصل هشتم قانون اساسی راه اندازی شد. این مرکز به طور روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ به صورت زنده و بعد از آن به صورت پیام گیر پاسخگوی مردم است.

گفتنی است؛ در این نشست مشترک تعامل بیشتر بین دو دستگاه شهرداری و نیروی انتظامی به منظور تعامل و ارتقا کیفیت خدمات به شهروندان مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد ظرفیت های طرفین به منظور هم افزایی بیشتر در جهت رسیدگی به تخلفات و پاسخگویی شکایات شهروندان بررسی شود تا رضایت شهروندان حاصل گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا