نقد اخبار روز

*م.گونش

ایسنا – معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه اغلب مردم تبریز ماسک نمی‌زنند، گفت: بیماری در دو هفته اخیر در آذربایجان شرقی روند صعودی داشته و از متوسط کشوری پیشی گرفته و وضعیت نگران کننده است.

ارک – متاسفانه بعضی از مردم  نه از بیمار شدن
می ترسند  ونه از بیمار کردن دیگران ‌نگران هستند. علاوه بر موارد فوق در برخورد با دوستان ، آشنایان و اعضاء فامیل مفاد پروتکل های  بهداشتی را رعایت نمی کنند.

ایسنا-آذربایجان شرقی فرماندار شبستر گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار و رفع مشکل بیکاری باید از ظرفیت‌های شهرستان استفاده کرد و حمایت از سرمایه گذاران را در دستور کار قرار داد.

ارک – نظر فوق صائب است و درمورد  تمام نقاط آذربایجان شرقی صدق می کند . دراین مورد انجام اقدامات عملی مستمر و مؤکد مورد نیاز می باشد.

ایسنا- فرماندار هشترود گفت: وضعیت منطقه از لحاظ ابتلا به بیماری کرونا خوب نبوده و وضعیت برخی از روستاها نگران کننده است.

ارک – براساس گفته یکی از مسئولان وضع اغلب
شهر های آذر بایجان شرقی نگران کننده است. بنظر
می رسد اطلاع رسانی و صدور اطلاعیه های مسئولان خطاب به مردم مورد نیاز است. علاوه بر آن گماشتن ناظرین سیار در سطح شهرها ، برای برخورد با افرادی  که ماسک نمی زنند و فاصله اجتماعی را رعایت  نمی کنند، ضروری است.

ایسنا – یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که سکوت سایر کشورهای مسلمان در برابر اقدام امارات و بحرین نوعی خیانت است و در نهایت به نفوذ و پیشروی بیشتر صهیونیست‌ها در منطقه منجر خواهد شد.

ارک – اسرائیل با نیت نفوذ در منطقه می آید و امارات و بحرین نیز اسرائیل را  بعنوان حامی خود به منطقه می آورند. ولی خود نیز روزی قربانی این بازی خواهند شد.

ایسنا – مرکز رسانه قوه قضاییه می‌گوید  ادعای مطرح شده در برخی رسانه‌های خارجی مبنی بر تایید و اجرای حکم قطع انگشت دست سه کودک به جرم سرقت  صحت ندارد.

ارک – با اینکه احکام دینی و قانونی مطرح است ولی می توان با صدور  احکامی دیگر از قبیل
حبس های طویل‌تر موضوع را  تعدیل کرد.  ضمنا
می توان ازطریق رفع و حذف  اسباب و علل جرایم  محیط را اصلاح نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا