همراهی و مشارکت شهروندان، امتیاز مهم شهرداری در پیش‌برد اهداف عمرانی است

پایگاه خبری ارک نیوز_شهردار تبریز، همراهی و مشارکت شهروندان را امتیاز مهم شهرداری در پیش‌برد اهداف عمرانی خواند و بر لزوم اجرای پرشتاب و اصولی پروژه‌ها تاکید کرد .

به گزارش شهریار، دکتر صادق نجفی در بازدید از فاز دوم پروژه تقاطع غیرهمسطح حمید، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: نظارت دقیق بر نحوه اجرای پروژه‌‌ها، موجب صرفه جویی و افزایش دقت و حساسیت در اجرای پروژه ها خواهد شد .

وی با تاکید بر این‌که هر پروژه عمرانی، فرصت ارزنده خدمتگزاری است، متذکر شد: تمام هم‌و‌غم خود را باید صرف استفاده بهینه از این فرصت ارزشمند کنیم؛ این نگرش، باید اساس حرکت‌های عمرانی شهرداری باشد .

دکتر نجفی ادامه داد: نحوه اجرای برنامه‌های عمرانی باید با کمترین تاثیر سوء در زندگی شهروندان پیرامون محدوده پروژه‌ها همراه باشد .

شهردار تبریز همچنین بر لزوم شتاب در اجرای پروژه و بهینه‌سازی و صرفه‌جویی تاکید کرد .

وی در پایان از اقدامات شهرداری منطقه دو در اجرای پرشتاب پروژه قدردانی کرد .

پیش از سخنان شهردار تبریز، عباس عادلی‌شهیر با ارایه گزارشی در خصوص فاز دوم پروژه تقاطع غیرهمسطح حمید، گفت: عملیات اجرائی فاز دوم تقاطع غیرهمسطح میدان استاد شهریار در قالب روگذر در محور شمال به جنوب این میدان با پیشرفت فیزیکی بالای 85 درصدی، از سوی تلاشگران حوزه معاونت عمرانی منطقه در حال اجراست.
شهردار منطقه دو در ادامه توضیحات خود با عنوان اینکه عملیات نصب تیرهای فلزی عرشه و اجرای نمای سنگی این پروژه به پایان رسیده است تصریح کرد: عملیات اجرائی فاز دو این تقاطع، بطول 150 متر و عرض 15 متر در میدان استاد شهریار بعنوان اصلی ترین و پرترددترین ورودی کلانشهر تبریز در حال اجراست با این توضیح که عملیات شمع گذاری، پایه گذاری ستون ها، احداث دیواره شمالی و جنوبی فنداسیون ها، بتن ریزی قوس شمالی، احداث دیواره سنگی و جدول گذاری زیر پل به اتمام رسیده است.
وی مرحله بعدی اجرای روگذر سردار شهید باکری را قالب بندی و آرماتوربندی عرشه پل و جدول گذاری خیابان استاد معین ذکر کرده و گفت: این پروژه مابین ولیعصر شمالی و خیابان استاد معین در راستای شمال به جنوب میدان استاد شهریار در حال احداث می باشد.
IMG_9448IMG_9447IMG_9441IMG_9437IMG_9436IMG_9434

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا