استاندار اصفهان: روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان تنها مرجع آمار کرونا است

استاندار اصفهان گفت: هیچ مرجعی جز روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان صلاحیت ارائه آمار کرونا را ندارد.

به گزارش ارک خبر، عباس رضایی در ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، گفت: دشمنان مردم ایران تلاش می‌کنند با بزرگنمایی برخی آمار یا حاشیه سازی مانع فعالیت مدیریت اجرایی و دستگاه‌های مرتبط شوند.

وی اظهار کرد: مردم اطمینان داشته باشند هم و غم ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان اصفهان، دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و سایر دستگاه‌های مرتبط، سلامت و امنیت جامعه در عین رعایت مصالح مردم است و اگر تصمیمی در ستاد استانی یا ملی اتخاذ می‌شود با رعایت جمیع جوانب و در همین راستا است.
استاندار اصفهان افزود: متاسفانه برخی شایعات و اظهار نظرهای غیر کارشناسانه روند فعالیت‌ها را کُند یا در ارائه خدمات اختلال ایجاد می‌کند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب الگوی عمل جامعه است، افزود: ایشان متواضعانه اعلام می‌کنند که من موازین اعلام شده از سوی ستاد مدیریت کرونا را رعایت می‌کنم و لذا سایر مردم هم لازم است در این خصوص انقیاد لازم را داشته باشند.
رضایی با تشکر از کادر درمانی استان گفت: لازم است همه دستگاه‌های استان در جهت رضای الهی و مصلحت نظام در چارچوب قانون به وظایف ذاتی خود عمل کنند و با هم‌افزایی و همدلی گام‌های موثر برداشته شود. وی تصریح کرد: برخورد با متخلفین و کسانی که موازین بهداشتی را نادیده می‌گیرند یک ضرورت است.
وی ادامه داد: در آستانه اربعین حسینی و ۲۸ صفر قرار داریم و لازم است که آحاد جامعه در خصوص رعایت فاصله گذاری، زدن ماسک، رعایت موازین بهداشتی به عنوان یک وظیفه همگانی به مسئولیت خود در قبال حفظ سلامت خود و جامعه اهتمام داشته باشند.
استاندار اصفهان حفظ آرامش جامعه را ضروری دانست و گفت: هرچه میزان استرس و اضطراب در جامعه افزایش پیدا کند، به همین میزان احتمال ابتلای به بیماری افزایش پیدا می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا