صلصالی: بزرگترین مشکل ذوب‌آهن ناهماهنگی باشگاه و سرمربی است

بازیکن پیشین ذوب‌آهن درباره آینده تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد.

به گزارش ارک خبر به نقل از ایسنا،محمد صلصالی  درباره وضعیت ذوب‌آهن اظهار کرد: ذوب‌آهن نتایج خوبی نگرفته است و همه چیز دست به دست هم داد تا این نتایج به دست بیاید. یکسری داوری‌ها و ماجرای کرونای اخیر باعث شد ذوب‌آهن عملکرد ضعیفی از خود نشان دهد. بازی گذشته هم صد درصد باید لغو می‌شد اما مهم ترین مساله‌ای که باعث شده این مشکلات به وجود بیاید ناهماهنگی باشگاه با سرمربی تیم است.

بزرگترین مشکل ذوب‌آهن ناهماهنگی بین باشگاه و سرمربی است

او ادامه داد: این مساله خواه ناخواه به ذوب‌آهن ضربه می‌زند و به نظرم رابطه‌ها باید کمی بهتر شود و هماهنگی‌ها بهتر انجام شود. بالاخره عوامل تیم مشخص و سرمربی و مدیرعامل تیم معرفی شده‌اند و بزرگترین مشکل ناهماهنگی است و لج و لجبازی کار دست این تیم می‌دهد و به ضرر ذوب‌آهن تمام می‌شود.

او درباره حضور رحمان رضایی در ذوب‌آهن گفت: او هم سال اولش است که دارد در لیگ برتر مربی‌گری می‌کند و به مربی جوان هم باید میدان داد. تا آنجایی که می‌توانند باید به او میدان دهند چرا که رضایی بالاخره برای فوتبال ملی و برای ذوب‌آهن تلاش کرده و امیدوارم جواب زحماتش را ببیند.

بازیکن پیشین ذوب‌آهن اضافه کرد: حداقل ۱۰ هفته باید به رضایی فرصت داد تا عیار او مشخص شود. نمی‌شود در سه چهار بازی قضاوت کرد چرا که داوری هم به ضرر ذوب‌آهن بوده و نمی‌شود کسی را مقصر دانست اما به هر حال این‌ها جزئی از فوتبال است.

محرم نویدکیا به زمان نیاز دارد

او درباره وضعیت سپاهانی‌ها در لیگ بیستم عنوان کرد: من با محرم نویدکیا رابطه صمیمی دارم و خوشحالم او به سپاهان رفته است. من مطمئنم که او موفق می‌شود چرا که حقش است در این جایگاه باشد و بعد از سال‌ها به حقش رسیده است. مطمئنم سپاهان در ادامه راهش موفق می‌شود.

صلصالی ادامه داد: سبک بازی و مربی‌گری نویدکیا با شیوه بازی سپاهان در چند سال گذشته کمی تفاوت دارد و به هر حال تا این هماهنگی به‌دست بیاید زمان می‌برد. قلعه‌نویی سبک دیگه‌ای بازی می‌کرد و نویدکیا هم به شکل دیگری تیمش را هدایت می‌کند. همانطور هم که می‌دانید بازیکنی مثل کی‌روش استنلی که بازیکن ثابت فصل گذشته بوده روی نیمکت می‌نشیند و نویدکیا او را در ترکیب نمی‌گذارد.

او با بیان اینکه “هر مربی اعتقاداتی دارد،” گفت: نمی‌شود بگوییم سبک قلعه‌نویی یا سبک نویدکیا اشتباه بوده است. نظرات هر دو مربی قابل احترام است و به نظرم نویدکیا هم به زمان نیاز دارد و مطمئن هستم سپاهان با او به روزهای خوبش برمی‌گردد. سپاهان در فصل نقل‌و انتقالات هم خوب کار کرد و از لحاظ تجربه یا جوانی بازیکنانی خوبی در این تیم حضور دارد. اکنون خیلی زود است که بخواهیم قضاوت کنیم.

هواداران مغرضانه راجع به تیم‌ها صحبت نکنند

بازیکن پیشین ذوب‌آهن درباره انتظار هواداران از این دو تیم اصفهانی بیان کرد: توصیه به هواداران دارم و می‌خواهم به آن‌ها بگویم مغرضانه نظر ندهند و از شخص یا بازیکن خاصی پشتیبانی نکنند. برای منافع شخصی خودشان از این دو تیم هواداری نکنند. اگر واقعا تیمشان را دوست دارند به خاطر خود تیم‌ها حمایت کنند و در کنار تیم باشند. هواداران باید تیم برایشان مهم باشد.

او درباره پیش بینی‌اش از جایگاه دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان در پایان لیگ گفت: هر دو تیم دوست دارند نتیجه بگیرند و مطمئنم که به هدف‌شان می‌رسند اما باید به این دو تیم فرصت داده شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا