رونمایی از سند شرافت کسب وکاروتجارت فعالان اقتصادی استان اصفهان

 

دبه گزارش ارک خبر:رحاشیه نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی اصفهان از سند شرافت کسب وکاروتجارت فعالان اقتصادی استان اصفهان رونمایی شد.
مسعود گلشیرازی در این نشست با تاکید بر اینکه فعالان اقتصادی اصفهان از شریف ترین کارآفرینان، صادرکنندگان و تولید کنندگان کشور می باشند که در شرایط حساس کنونی خود را وقف جامعه و کشور نمودند، افزود: به دلیل ضرورت  ثبت چنین افراد شریفی در تاریخ این مرز و بوم، امروز سند شرافت، ایثار اجتماعی و صنفی کسب و کار و تجارت فعالان اقتصادی به دست وزیر و استاندار رونمایی خواهد شد.
در بخشی از این سند آمده است:
در سالی که گذشت،تجار و فعالین اقتصادی عضو اتاق اصفهان جایگاه نخست در عمل به تعهدات ارزی را به خود اختصاص داده اند. همچنین در شرایط رکود مضاعف بر اقتصادی، رشد کم نظیری در تولید کالای ایرانی را به ثبت رسانند. فرزندان جهادگر همین خطه از ایران سربلند ضمن افزایش صادرات کمترین تعدیل نیروی کار را نشان داده اند. در شرایطی که پاندمی کرونا به سرعت در حال گسترش بود، فعالین اقتصادی استان نهایت مساعی خود را بکار بردند تا شبکه بهداشت و درمان بومی منطقه را تقویت نمایند و خدمات شایانی را به جا گذارند.
این مرقومه سند شرافت،همت،عزتمندی وانصاف فرزندان اصفهان است که وارث خلفی برای پیشینیان خوددرپایبندی به صفات متعالی وانسانی به اثبات رساندند ودر تنگناهامردم، کشور و نظام اسلامی را یاری رساندند و به پاس این رشادت‌ها این تابلوی افتخاربه امضای وزیرمحترم صنعت،معدن،وتجارت جناب اقای علیرضارزم حسینی توشیح گردیده است.
امید آنکه در پایان سال جهش تولید اصفهان یک بار دیگر بر قله های خدمت رسانی به کشور و مردم عزتمند  ایران زمین بایستد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا