انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای توسعه و به‌روزرسانی زیرساخت‌های فنی صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی

تفاهم‌نامه مشارکت در تأمین اعتبار به منظور توسعه و به‌روزرسانی زیرساخت‌های فنی صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی و تکمیل پوشش دیجیتال شبکه‌های تلویزیونی و اف‌ام در سطح استان منعقد شد.

به گزارش ارک خبر در این تفاهم‌نامه که به امضای استاندار آذربایجان شرقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران رسید، ۲۰۵ میلیارد ریال از محل منابع استانی و ۲۵۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان صداوسیما برای اجرای ۵ پروژه فنی در صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی هزینه خواهد شد.

توسعه پوشش تلویزیونی دیجیتال و رادیویی اف‌ام در سطح استان، به‌روزرسانی زیرساخت‌های فیزیکی و تجهیزات فنی تولید و پخش، تهیه فرستنده‌های بسته سوم دیجیتال برای ایستگاه‌های متوسط قدرت تلویزیونی، احداث مرکز داده و تأمین تجهیزات و سیگنال‌رسانی امن در حوزه پدافند غیرعامل پروژه‌های قابل اجرا در این تفاهم‌نامه است.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، در این تفاهم‌نامه همچنین با اشاره به ظرفیت‌های استان آذربایجان شرقی در حوزه‌های مختلف، بر تقویت جنبه رسانه‌ای استان برای ساخت برنامه‌های فاخر و ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان تأکید شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا