کرونا در آلمان بیش از یک هزار قربانی گرفت

انستیتو روبرت کخ امروز چهارشنبه اعلام کرده که در شبانه روز گذشته ۲۱ هزار و ۲۳۷ مبتلای جدید به بیماری کووید ۱۹ در آلمان شناسایی شده و یک هزار و ۱۹ مبتلا جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ارک خبر، به نقل از دویچه وله، با وجود اعمال محدودیت‌های شدید در آلمان بحران کرونا همچنان مهار نشده و شمار مبتلایان جدید و قربانیان مانند ماه‌های گذشته بسیار بالاست. در همین رابطه انستیتو روبرت کخ امروز چهارشنبه ششم ژانویه اعلام کرده که در شبانه روز گذشته ۲۱ هزار و ۲۳۷ مبتلای جدید به بیماری کووید ۱۹ در آلمان شناسایی شده و یک هزار و ۱۹ مبتلا جان خود را از دست داده‌اند.

به این ترتیب تعداد مبتلایان شناسایی شده کرونا در آلمان از مرز یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر گذشت و تعداد قربانیان به ۳۶ هزار و ۷۵۷ نفر رسید.

این بیشترین تعداد روزانه قربانیان کرونایی در یک هفته گذشته است.

روز سی‌ام دسامبر، یک هزار و ۱۲۹ مورد مرگ در میان مبتلایان به کووید ۱۹ در آلمان ثبت شده بود.

با توجه به ادامه روند شدید شیوع کرونا در آلمان روز گذشته دولت فدرال و دولت‌های ایالتی بر سر تمدید محدودیت‌های شدید تا آخر ژانویه توافق کردند.

هنوز مشخص نیست که محدودیت‌های کرونایی تا پایان ماه خاتمه یابد.

دیروز سه‌شنبه توافق شد که دولت فدرال به ریاست آنگلا مرکل صدر اعظم و مسئولان محلی در تاریخ ۲۵ ژانویه پس از بررسی وضعیت در مورد محدودیت‌ها از اول ماه فوریه به بعد تصمیم‌گیری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا