نقد اخبار روز *م.گونش

 

*مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی با بیان این‌که تاکنون آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان مشاهده نشده است، گفت: تمامی مرغ‌ها و گوشت‌های تولیدی که تحت نظارت دامپزشکی استان وارد بازار می‌شوند، سالم و عاری از هرگونه آلودگی هستند.

ارک – مشتری چگونه می تواند تشخیص دهد که فروشنده از مرغ و گوشت خارج از نظارت عرضه
نمی کند؟

 

* مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: میانگین شاخص کیفی هوای تبریز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

ارک- متاسفانه تراکم ترافیک در مواقعی از روز به هیچ وجه نشان از  توجه عموم به ناسالم بودن هوا ندارد.

 

* روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای به منظور جلوگیری از هرگونه گمانه زنی، تفسیر و استنباط های غیرواقعی در مورد خبر قتل یکی از کارمندان این شرکت که روز گذشته در چهارراه لاله تبریز با سلاح گرم به قتل رسید، به توضیح اطلاعات اولیه و در دسترس پرداخت.

ارک- در اطلاعیه گفته شده  که این قتل ربطی به شرکت گاز ندارد.

 

*گویا سال آینده بر اساس اعلام شورای اسلامی شهر، سال حفاظت و مرمت بافت‌های هویتی شهر تبریز است، و تمام تلاش شهرداری در سال ۱۴۰۰ احیای این بافت‌ها در تمام جنبه‌ها از معماری و شهرسازی گرفته تا کارهای عمرانی خواهد بود.

ارک- کارکارشناسی، نیازمند برنامه ریزی مبتنی بر کارشناسی هم می باشد. بنابرین شهرداری بهتر است، قبل از اجرای  اینگونه برنامه ها،  موضوع را  به نحوی با فرهیختگان ذیربط شهر نیز مطرح و نظر خواهی کند.

 

*یک فعال سیاسی با بیان اینکه دولت ها و به خصوص نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نوعا در کلام مدینه فاضله را برای مردم ترسیم می‌کنند، گفت: در حالی که به صورت بسیار بدیهی، قابلیت انجام آن وعده‌ها و کلمات ادا شده ممکن نیست.

ارک- بالاخره مردم مایوس از انتخاب، به نوعی باید به پای صندوق رای جذب شوند

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا