احتکار۲۳۵ تُن نهاده دامی در اصفهان

به گزارش ارک خبر: جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۳۵ تُن نهاده دامی احتکار شده به ارزش ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار مقدار زیادی نهاده دامی در انباری واقع در شهر اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازدید از این انبار ۲۳۵ تُن انواع نهاده دامی که از مدت ها قبل نگهداری شده بودند را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش این مقدار نهاده دامی احتکاری را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه مشخصات انبار مذکور در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و همچنین موجودی آن نیز به سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام نشده بود، موضوع جرم احتکار کالا محرز و با اخذ دستور از مقام قضائی نسبت به پلمب آن اقدام شد.

سرهنگ هاشمی فر با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل شد گفت: به افراد فرصت طلب و سودجویی که برای منفعت طلبی خود اقدام به احتکار کالاهای اساسی مردم کرده و مشکلات عدیده ای را برای مردم ایجاد می کنند، هشدار می دهم که پلیس در اسرع وقت این افراد را شناسایی و تحویل قانون می دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا