نخستین خودرو عملیاتی مدیریت بحران اصفهان در صنعت آبفا کشور رو نمایی شد

به گزارش ارک خبر:با حضور مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان و نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، از نخستین خودرو عملیاتی مدیریت بحران فاضلاب اصفهان در صنعت آبفا کشور رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در مراسم رونمایی از این خودرو گفت: خودرو مدیریت بحران با هدف رفع حوادث فاضلاب در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی شده است.

هاشم امینی با بیان اینکه این پروژه برای اولین بار در کشور از سوی فعالان صنعت آبفا در اصفهان طراحی و عملیاتی شد، خاطر نشان ساخت: قدمت شبکه فاضلاب در اصفهان به بیش از نیم قرن می رسد و بر این اساس فرسودگی شبکه فاضلاب یکی از مهم ترین عوامل وقوع حوادث در نقاط مختلف اصفهان است و از آنجایی که وقوع حوادث فاضلاب تبعات زیست محیطی به همراه دارد، این خودرو با هدف کاهش تبعات مختلف حوادث شبکه فاضلاب طراحی و عملیاتی گردیده است.

وی با اشاره به امکانات خودرو مدیریت بحران شبکه فاضلاب اعلام کرد: تمام تجهیزاتی که برای رفع بحران شبکه فاضلاب نیاز است در این خودرو جانمایی شده است و برای مثال در گذشته برای رفع حوادث شبکه فاضلاب بعضا از ماشین آتشنشانی به منظور دریافت اکسیژن، کمک گرفته می شد اما با راه اندازی این خودرو وسایل لازم برای اکسیژن رسانی به آسیب دیدگان مهیا گردیده است.

مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان تصریح کرد: راه اندازی این خودرو تاثیر به سزایی در کاهش دخالت نیروی انسانی و برخی تجهیزات دارد و این مهم در نهایت موجب کاهش هزینه ها در رفع بحران های شبکه فاضلاب می شود.

امینی افزود: شرکت آبفا به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات خود، استان اصفهان را به هفت منطقه تقسیم نمود است و مقرر شده به منظور وقوع احتمالی حوادث شبکه فاضلاب در سطح استان، هفت خودرو مدیریت بحران با تجهیزات کامل در این مناطق مستقر شوند تا بدین وسیله از تبعات وقوع حوادث کاسته گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا