فوت یک بیمار مبتلا به کرونا انگلیسی در هشترود

هشترود- رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود از فوت یک بیمار مبتلا به کرونا انگلیسی در این منطقه خبر داد و گفت: تعداد مبتلایان به کرونای انگلیسی در هشترود به ۱۶ نفر رسید.

به گزارش ارک خبر،ناسلیمان جعفر زاده صبح امروز در جلسه اضطراری کنترل افزایش بیماری کرونای انگلیسی در شهرستان هشترود در خصوص آمار مبتلایان کرونای نوع انگلیسی در شهرستان هشترود گفت: در روزهای گذشته از مجموع ۵۴ تست پی سی آر و ۱۰۰ مورد تست رپید، ۱۶ مورد مثبت کرونای انگلیسی شناسایی شد که یک نفر نیز فوتی کرونای انگلیسی ثبت شد.

جعفر زاده افزود: متأسفانه مراسمات عمومی از جمله عروسی‌ها در روستاها و نقاط شهری در حال انجام است و باعث خواهد شد که اوضاع در روزهای آینده بدتر شود.

وی افزود: در محلات شهری کوچه بازرگانی، محله اطراف پارک شهر، گنجینه کتاب، پل آغبلاغ، حوالی وادی رحمت و در روستاهای علی آباد، دامناب و وظیفه خوران مبتلایان به کرونای انگلیسی را داریم‌.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود ضمن هشدار در مورد ویروس کرونا جهش یافته از نوع انگلیسی گفت: این ویروس خیلی خطرناک‌تر از نوع قبلی خود است، به این صورت که در مدت زمان کمتر علائم خود را نشان می‌دهد و پیشرفت زیادی نیز در مدت کوتاه در بدن دارد و افراد جوان‌تر را بیشتر تهدید می‌کند. از مردم تقاضا داریم از عادی انگاری ویروس کرونا جدا پرهیز کنند و به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه عدم برگزاری تجمعات و مهمانی‌ها توجه ویژه داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا