یک مدال طلا ،دو نقره و یک برنز حاصل تلاش هفت کاراته کا ایران در روز نخست

خبرگزاری ارک ـ امیر مهدی زاده در رقابت های کومیته وزن منهای 60 کیلوگرم مدال طلای ایران را کسب کرد و سحر کرجی و سعید احمدی نیز نقره گرفتند.
همچنین مهران قربانعلی پور دررقابت های کاتای انفرادی سوم شد و برنز گرفت.
این درحالی بود که رضا روشن کومیته کار وزن منهای 55 کیلوگرم تیم مردان ایران و فاطمه چالاکی نماینده وزن منهای 55 کیلوگرم تیم زنان با قبول شکست برابر رقبای خود از گردونه این رقابت ها حذف شدند و دستشان از مدال کوتاه ماند.
همچنین مهسا افسانه در کاتای انفرادی با شکست برابر نماینده ویتنام از گردونه این رقابت ها کنار رفت،افسانه در نخستین دیدار خود دراین مسابقات نماینده سریلانکا را با نتیجه 5 بر صفر شکست داده بود و حریف نماینده ویتنام شد. وی با قبول شکست مقابل حریف ویتنامی از گردونه این مسابقات حذف شد.
فردا(شنبه) و درادامه برگزاری سیزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا نمایندگان ایران با رقبای خود مصاف می کنند.
براین اساس رزیتا علیپور دروزن منهای 61کیلوگرم با نماینده قزاقستان روبه رو می شود و درصورت برد با برنده دیدار کره جنوبی و ویتنام مصاف خواهد کرد.
دروزن منهای 68 کیلوگرم الهه رضازاده درنخستین گام برابر نماینده کشور میزبان قرار می گیرد و در صورت برتری با برنده دیدار تیم های هندوستان و چین دیدار خواهد کرد.
همچنین در وزن به علاوه 68 کیلوگرم حمیده عباسعلی با نماینده ویتنام مصاف می کند و درصورت برتری با برنده دیدار نمایندگان ژاپن و هندوستان روبرو می شود. عباسعلی دارنده مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون و مدال نقره رقابت های جهانی برمن آلمان است.
علاوه براین تیم بانوان ایران که در رقابت های کومیته نیز شرکت دارد در نخستین دیدار خود برابر تیم بانوان قزاقستان قرار می گیرد.
این درحالی است که در قسمت مردان ابراهیم حسن بیگی نماینده وزن منهای 75 کیلوگرم ایران درنخستین دیدار خود دراین رقابت ها حریف عراقی را پیش رو خواهد داشت و درصورت برتری با نماینده کره جنوبی و ازبکستان مصاف خواهد کرد.
همچنین ذبیح الله پورشیب کومیته کار وزن منهای 84 کیلوگرم کشورمان با نماینده ویتنام مصاف می کند و درصورت برتری با برنده دیدار ژاپن و هندوستان روبه رو خواهد شد.
سجاد گنج زاده دروزن به علاوه 84 کیلوگرم نیز در دیدار نخست خود برابر نماینده تایلند قرار می گیرد.
تیم کومیته مردان ایران نیز در ادامه این رقابت ها فردا با تیم هندوستان مصاف می کند و درصورت برتری با برنده دیدار تیم های کویت و قزاقستان روبه رو می شود.
سیزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا در یوکوهامای ژاپن از صبح امروز با شرکت 285کاراته کا از 33 کشورآسیایی آغاز شده است .
این مسابقات روز یکشنبه به پایان می رسد .

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا