نقد اخبار روز *م.گونش

 

*مرگ همسر ملکه انگلیس-همسر ملکه انگلیس که اخیرا در ۹۹سالگی درگذشت، یک شاهزاده یونانی بوده و در دربار انگلیس بطور کامل جذب و هضم شده بود.  این فرد شخصیتی عادی و مورد احترام داشته است.

 ارک-نکته جالب این است که مراسم مربوط به ترحیم، تدفین وی با توجه به محدودیت های کرونائی، ساده و بدون حضورجمعیت برگزار گردید.

 

*وامی عجیب- بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام با کارمزد یک درصد پرداخت می کند. اما برای دریافت این وام فرد باید معادل مبلغ وام را در بانک سپرده کند و تا پایان دوره اجازه برداشت پول را ندارد.

ارک – این وام گویا نه برای نیازمندان بلکه برای پول داران طراحی شده است. ابتکار بانک یاد شده قابل توجه و راهی برای خروج بانک از رکود بازار پول می نماید.

 

*خودرو سازان منتظر تورم هستند- رئیس شورای رقابت با بیان اینکه منتظر اعلام نرخ تورم بخشی ۶ ماهه از سوی بانک مرکزی برای تغییر نرخ خودرو هستیم، گفت: اگرشیوه‌ای غیر از قرعه‌کشی برای فروش خودرو ‌می‌شناسید، به شورا اعلام کنید.

ارک – وقتی که کسی یا مرجعی با قیمت گذاری و شیوه های فروش خودرو سازان برخورد نمی کند، دل مدیران هوس اعلام تورم بانک مرکزی می کند. ولی بفکر مشتریان نیستند.

 

*روند پذیرش بیمار کرونائی-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، درستی گفت:طی روزهای آتی برای کم کردن بار بستری بیمارستان‌ها طوری مدیریت خواهد شد که امکان درمان سرپایی در بسیاری از مراکز بیمارستان‌ها و کلینیک‌های دانشگاهی و اوژانس‌های بیمارستان‌های استان، فراهم شود.

ارک – امید است مراعات مردم و تمهیدات مسئولین، باعث جلوگیری از افزایش مراجعات وکاهش تلفات باشد.

 

*تداوم تامین کالاهای اساسی- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن وتجارت آذربایجانشرقی ازتداوم تأمین وتوزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

ارک- حتما بفکراجرای سیستم  اعمال نظارت بر قیمت ها نیز خواهند بود. در دسترس بودن کالا کارخوبی است ولی جلوگیری از گرانفروشی کار بهتری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا