دومین ماراتن برنامه‌نویسی کشور در دانشگاه شریف

خبرگزاری ارک – دومین دوره ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه با حضور 60 تیم برنامه‌نویس، 19 تا 21 شهریورماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

دومین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایجاد فرصت لذت بردن در فرایندی که ترکیبی جذاب از آموزش و تجاری‌سازی و خلاقیت، آموزش رفتارهای صحیح اجتماعی- اقتصادی در حوزه کسب وکارهای نو، لذت حل مساله به شیوه‌های گوناگون در فرایندی خلاقانه، پرورش ایده‌های خلاقانه در حوزه برنامه نویسی موبایل، توجه به رغبت‌ها و علایق متفاوت دانشجویان و شناسایی توانمندی‌ها و هدایت استعدادها در حوزه برنامه نویسی برگزار می‌شود.

در این ماراتن دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های سراسر کشور در قالب تیم‌های دو تا چهار نفره در 48 ساعت فرصت دارند تا نسخه اولیه یک نرم افزار موبایل را با موضوع مشخص شده از طرف کمیته داوری، برنامه نویسی و ارائه کنند.

تیم داوری مسابقات متشکل از استادان و متخصصان حوزه برنامه نویسی و با سرپرستی آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف و با مدیریت پروفسور حمید رضا ربیعی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از این ماراتن 48 ساعته به سایت http://mpm.sharif.ir مراجعه کنند.

دکمه بازگشت به بالا