ضرورت کمک به مستمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا

بناب- رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب و امام جمعه بناب بر ضرورت کمک به مستمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش ارک خبر،حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب که با حضور جمعی از خیرین شهرستان برگزار شد، گفت: همکاری مردم و مسئولان برای مقابله با کرونا بی نظیر است و غیرت و دیانت «بنابی ها» همیشه زبانزد است.

وی افزود: مردم و خیرین در کنار دستگاه‌های مختلف در مدت شیوع ویروس کرونا فقرا و نیازمندان را تنها نگذاشته و با تمام توان در راستای خدمت به اقشار ضعیف جامعه گام برداشته‌اند که بسیار ارزشمند است.

وی با تأکید بر لزوم کمک به فقرا و مستمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: وظیفه همه است که بر اساس توان مالی به تهیدستان و اقشار آسیب پذیر از کرونا کمک کنند، چرا که با همدلی می‌توان از بحران کنونی عبور کرد.

امام جمعه بناب گفت: در چنین مقطع حساسی باید به وظیفه مردانگی خود عمل کنیم و قطعاً خداوند در قبال این صفت‌های انسان دوستانه از جامعه دفع بلا می‌کند.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه از خدمات پزشکان و کادر درمان طی ماه‌های گذشته در راستای خدمت به بیماران و مبتلایان به ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت: کادر درمان خالصانه جان خود را در راه خدمت به مردم و مقابله با ویروس کرونا به خطر انداخته‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا