تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در مسیر خدمت رسانی بی‌وقفه

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: در حال حاضر این اداره کل ۲۵ پروژه احداث و بهسازی، ۱۸ تقاطع غیرهمسطح و یک دستگاه تونل در دست اجرا دارد.

به گزارش ارک خبر؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: این اداره کل با برنامه ریزی‌های صحیح، جهت گیری‌های درست و اخذ تصمیمات مناسب در طی یکسال اخیر توانست با افتتاح و زنده نگه داشتن پروژه‌های کارآمد و اثربخش تاثیر مثبتی بر روحیه مردم عزیز استان داشته باشد.

وی بیان داشت: برای تحلیل وضعیت و چشم‌انداز سال جاری باید به شناخت درستی از واقعیت ها رسید چرا که در عرصه فعالیت‌های عمرانی، اقدامات سازندگی، نقش نهاد دولت، جایگاه بخش خصوصی، کیفیت حضور نهادهای صنفی و مجموعه سازوکارهای تصمیم‌گیری کلان، قوانین و مقرات مربوطه و همین طور وضعیت شاخص‌های مهم اقتصادی کشور نقش بسیار موثری دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: به عبارت دیگر هر اقدام یا اتفاق قابل تامل در موارد اشاره شده رخ دهد، بازتاب آن در روند فعالیت‌های عمرانی مشاهده خواهد شد.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در سال ۹۹ چیزی حدود ۲٫۵ تا ۳ برابر سال ۹۸ تخصیص و جذب اعتبار داشته است و در هیچ بخشی برگشت اعتبار وجود نداشته عنوان کرد: متخصصین، متعهدین وخدمتگزاران صدیق این اداره کل، با طرحی دقیق، برنامه های هدفمند و موثر در راستای توسعه استان را به اجرا در آوردند که به خوبی برای همشهریان اصفهانی ملموس است.

قاری‌قرآن گفت: در حال حاضر پروژه‌های عمرانی در دست اجرا شامل ۲۵ پروژه احداث و بهسازی، ۱۸ تقاطع غیرهمسطح، یک تونل (تونل خوانسار) و ۶ پروژه در حال مناقصه است.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید ماه حصل اتفاق های مثبت رخ داده بر رونق و توسعه استان افزوده و می‌افزاید ابراز داشت: امید است ایام پیش رو با روحیه‌ای نو، توانی مضاعف و اندیشه‌ای چاره‌ساز و با بهره‌گیری از فیوضات معنوی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری، خدمات ماندگاری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ارائه کنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا