صدور ۱۹۷ هزار سند غرامت ایام کرونا/پرداخت ۲۰۹ هزار میلیارد تومان

سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۹ بابت بیماری کرونا بیش از ۱۹۷ هزار سند غرامت صادر و بیش از ۲۰۹ هزار میلیارد تومان غرامت دستمزد به بیمه شدگان پرداخت کرده است.

به گزارش ارک خبر،از ابتدای فروردین لغایت پایان اسفند ماه ۱۳۹۹ تعداد ۱۹۷‬ هزار‬ و‬ ۱۸۸‬ سند غرامت دستمزد بابت بیماری کرونا صادر و حدود ‬ ۲۰۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به مشمولین پرداخت کرده است.

بر اساس آمار سازمان تأمین اجتماعی در فروردین ماه سال گذشته ۸۸ سند غرامت دستمزد بابت بیماری کرونا، در اردیبهشت ماه ۱۴۱۰ سند، در خرداد ماه ۴۰۴۷ سند، در تیر ماه ۵۳۲۳ سند، در مرداد ماه ۸۴۲۲ سند، در شهریورماه ۱۹ هزار و ۹۸ سند، در مهرماه ۲۰ هزار و ۶۴۹ سند، در آبان ماه ۱۷ هزار و ۱۰۵ سند، در آذرماه ۲۵ هزار و ۷۴۵ سند، در دی ماه ۴۴ هزار و ۵۶ سند، در بهمن ماه ۳۳ هزار و ۶۴۱ سند و در اسفندماه نیز ۱۷ هزار و ۱۵۴ صادر شده است.

در مجموع در سال گذشته ۱۹۷ هزار و ۱۸۸ سند غرامت دستمزد بابت بیماری کرونا برای بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی صادر شده که با اوج‌گیری بیماری کرونا بیشتر اسناد مربوط به دی و بهمن ماه سال گذشته بوده است.

همچنین سازمان تأمین اجتماعی در خصوص دستمزد پرداختی بابت بیماری کرونا در سال ۹۹ اعلام کرد که در فروردین ماه ۵۶۵,۹۱۶,۲۸۶ ریال، در اردیبهشت ماه ۱۱,۳۴۵,۲۸۲,۸۷۴ ریال، در خرداد ماه ۴۰,۸۴۶,۹۳۲,۱۴۵ ریال، در تیرماه ۵۸,۵۹۴,۸۸۴,۰۳۲ ریال، در مرداد ماه ۹۰,۵۶۳,۴۶۱,۸۱۹ ریال، در شهریور ماه ۲۰۳,۳۵۰,۲۹۲,۲۲۲ ریال، در مهرماه ۲۳۲,۲۹۲,۴۹۲,۷۷۰ ریال، در آبان ماه ۱۸۸,۱۲۸,۱۱۳,۷۹۲ ریال، در آذرماه ۲۶۵,۵۲۵,۷۵۲,۵۷۴ ریال، در دی ماه ۴۶۴,۹۸۵,۵۸۶,۳۶۰ ریال، در بهمن ماه ۳۵۸,۷۱۶,۸۵۴,۹۷۶ ریال و در اسفند ماه نیز ۱۸۰,۰۴۶,۴۵۵,۴۷۲ ریال غرامت دستمزد بابت بیماری کرونا پرداخت شده است.

در مجموع ۲,۰۹۴,۹۶۲,۰۲۵,۳۲۲ ریال معادل ۲۰۹ هزار و ۴۹۶ میلیارد و ۲۰۲ میلیون و ۵۳۲ تومان طی سال گذشته غرامت کرونا به بیمه شدگان پرداخت شده است.

بر اساس آمارهای موجود بیشترین هزینه پرداخت شده نیز مربوط به ماه‌های دی و بهمن بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا