تجلیل از سقایان آبرسانی به اصفهان بزرگ

به گزارش ارک خبر:در مراسمی از تلاش شبانه روزی فعالان در امر تامین آب شرب پایدار طرح آبرسانی به اصفهان بزرگ تجلیل شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان این که در دهه اخیر برای تامین پایدار آب شرب در استان تلاش های بی وقفه ای صورت گرفته است، گفت: بخش بهره برداری آبفای اصفهان به منظور تامین پایدار و توزیع عادلانه آب در ۹۸ شهر و نزدیک به یکهزار روستای تحت پوشش، تلاش شبانه روزی را  در دستور کار قرار داده است.

هاشم امینی با اشاره به محدودیت هایی که در تامین پایدار آب شرب وجود دارد اعلام کرد: در سال های اخیر با وجود افزایش بی سابقه دما در فصل تابستان و کمبود منابع آبی، همچنان آب شرب شهرها و روستاهای استان اصفهان تامین شده است.

وی فعالان صنعت آبفا را سقا نامید و اظهار داشت: فعالان در صنعت آبفا بدانند که سقایی شغل نیست بلکه لطف و مرحمت خداوند است چرا که  از قدیم آبرسانی به مردم کار نیک و خیر قلمداد می شده است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان  با بیان این که یکی از لقب‌های حضرت عباس (ع)، سقا است تصریح کرد: چرا این اندازه بر سقا بودن آن حضرت تأکید شده است؛ در حالی که می‌دانیم ایشان دارای صفات و خصوصیات برجسته شخصیتی دیگری هم بوده‌اند، چون در  قرآن کریم ذکر شده  که آب، مایه حیات است و آب‌رسانی به معنی حیات رسانی است.

امینی ادامه داد: رسول خدا (ص) یکی از بهترین کارها را سیراب کردن تشنه‌ها عنوان کرده‌اند به طوری که در روایت‌ها اشاره شده که هر کسی آبی را به تشنه‌ای برساند و او را سیراب کند، گویا بنده‌ای را آزاد کرده است.

وی خاطرنشان ساخت: پسندیده است که کارکنان درحضور خانواده هایشان مورد تقدیر قرار گیرند تا اعضای خانواده شاهد ثمره تلاش و کوشش پدر و مادران خود در محیط کار باشند.

امینی رشد و توسعه آبفا در عرصه های مختلف را مدیون فداکاری خانواده های کارکنان دانست و افزود: موفقیت کارکنان، مرهون همکاری همسران و فرزندان آنهاست و این همکاری هر چه اصولی تر و آگاهانه تر باشد، تاثیر بیشتری خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا